Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: VIDA XL

30/11/2021

Bestelling 0032004097396, geretourneerd door onjuiste afmetingen van wasbak. Retour ontvangen 26.11.2021, zelfs door vidaxl beloofd dat ik mijn geld zal terug binnen maximaal 3 werkdagen krijgen. Vandaag met vidaxl gecontacteerd, echt arrogante gedrag van klantendienst medewerk(st)er Noraydha Posse, wie heeft mij “geïnformeerd” dat terugbetaling is NIET verzonden, ondanks waardeloze beloften, ik moet eerst bewijzen dat wasbak is geretourneerd (ze hebben letterlijk trackingnummer EN levering datum) en dan, misschien, zullen ze terugbetaling doen, wanneer? Niet zeker. Wegens Noraydha Posse als ik zal klagen, zal ze alles doen om zo veel mogelijk problemen met mijn retour te maken. Ik ben in zo slechte manier nog vroegen NOOIT behandeld! Geen respect voor klanten of naleven van eigen beloften!

Berichten (11)

VIDA XL

Naar: A. M.

01/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Geeft de reactie van de medewerker je het gevoel dat je probleem opgelost gaat worden?(Let op: deze vraag gaat over de meest recente service die we je hebben verleend.)Je feedback helpt vidaXL om iedereen een betere service te bieden.Met vriendelijke groet,Het vidaXL team----------------------------------------------Manuel, Jhonna D., 1 dec. 2021 07:26 CETBeste heer/mevrouw, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw bezorgdheid. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Gelieve ons het volgende te bezorgen:- Uw retourbon.- De trackingnummer(s) voor elke geretourneerde doos Zodra we dit hebben ontvangen en de status van de zending hebben gecontroleerd, kunnen we uw geld terugbetalen. Houd er rekening mee dat we eventuele extra kosten die u mogelijk heeft gemaakt voor het terugzenden van uw product niet terugbetalen (tenzij we hier vóór de retournering mee hebben ingestemd), aangezien we een gratis retourservice aanbieden met onze eigen vervoerders. Uw medewerking en begrip voor deze kwestie wordt zeer op prijs gesteld. Aarzel zoals altijd niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft, want we helpen u graag verder. Dank je en heb een fijne dag!_Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._Met vriendelijke groet,Jhonna D.vidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 30 nov. 2021 13:17 CET Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[938Q6K-4Y9E] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[938Q6K-4Y9E]

A. M.

Naar: VIDA XL

01/12/2021

Hallo,Alletwee waren in bijlage bij originele klacht en ook naar jullie klantenservice Verzonden, maar hier is zelfde voor de derde keer, factuur met alle gegevens en bewijs van levering met mondial relay

VIDA XL

Naar: A. M.

02/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/9760553/satisfaction/new/v35ML953CJIF3XqfSUFZfcQth?locale=1293----------------------------------------------Patrick Bergonio, 2 dec. 2021 01:46 CETBeste heer/mevrouw, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw bezorgdheid. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Geen zorgen, daar kunnen wij je bij helpen. Na zorgvuldige controle hier op ons systeem, heeft een van mijn collega's u al geholpen met uw bezorgdheid. Controleer uw e-mail en spambericht om de reactie te controleren. Uw medewerking en begrip voor deze kwestie wordt zeer op prijs gesteld. Aarzel zoals altijd niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft, want wij helpen u graag verder. Dank je en heb een fijne dag!_Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._Met vriendelijke groet,PatrickvidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 1 dec. 2021 10:36 CET Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[PMR3WL-E08Q] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[PMR3WL-E08Q]

A. M.

Naar: VIDA XL

02/12/2021

Beste,Nee, niemand van jullie collega's heeft mijn geholpen, antwoorden waren agressief en arrogant, daarom heb ik een klacht geschreven. Dus, wacht ik steeds voor officiële bewijs dat terugbetaling verzonden is.

VIDA XL

Naar: A. M.

02/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/9771882/satisfaction/new/aIc98wPFgT6NS0XbgTZlMAcHY?locale=1293----------------------------------------------Rachelle Joy Espiritu, 2 dec. 2021 03:29 CETBeste heer/mevrouw, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw bezorgdheid. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Geen zorgen, daar kunnen wij je bij helpen. Nadat we onze bronnen hebben bekeken, kunnen we vaststellen dat we in een andere e-mail hebben gereageerd en beschikbare oplossingen hebben geboden. Controleer uw e-mailinbox en de spammap. We raden u ook ten zeerste aan geen dubbele e-mails te verzenden die mogelijk vertragingen kunnen veroorzaken. Uw medewerking en begrip voor deze kwestie wordt zeer op prijs gesteld. Aarzel zoals altijd niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft, want wij helpen u graag verder. Dank je en heb een fijne dag!_Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._Met vriendelijke groet,RachellevidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 2 dec. 2021 03:08 CET Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[2MWY77-D6KW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[2MWY77-D6KW]

A. M.

Naar: VIDA XL

02/12/2021

Hallo, wat is er probleem? Waar is mijn terugbetaling? Niet liegen aub dat er zijn *oplossingen in e-mail", hier direct schrijven en onmiddellijke terugbetaling, anders ga ik verder met ombudsman en breng advocaten binnen

A. M.

Naar: VIDA XL

02/12/2021

Geachte,Ik wens NIET via email praten, wat ik eis is onmiddellijke terugbetaling met bewijs. Andere oplossingen accepteer ik niet. Anders komen er advocaten van test aankoop en ombudsman binnen.Dat is alles

VIDA XL

Naar: A. M.

02/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/9779562/satisfaction/new/r8ZLBX0X49qECAvVbbYVA8o3G?locale=1293----------------------------------------------Alvin-Delos Santos, 2 dec. 2021 13:51 CETBeste heer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. Wij helpen u graag bij deze kwestie. Bij het inchecken in ons systeem heeft een van mijn collega's je al geholpen via een andere e-mail. Controleer uw spamberichten of inbox. Vermijd het verzenden van dubbele e-mails om vertragingen te voorkomen. Aarzel, zoals altijd, niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. Fijne dag verder en hou het veilig!_Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._Met vriendelijke groet,Alvin-DelosvidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 2 dec. 2021 13:07 CET Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[L7L5XZ-Q53P] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[L7L5XZ-Q53P]

VIDA XL

Naar: A. M.

02/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Geeft de reactie van de medewerker je het gevoel dat je probleem opgelost gaat worden?(Let op: deze vraag gaat over de meest recente service die we je hebben verleend.)Je feedback helpt vidaXL om iedereen een betere service te bieden.Met vriendelijke groet,Het vidaXL team----------------------------------------------Santos, Gladys F., 2 dec. 2021 14:14 CETBeste heer/mevrouw, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw bezorgdheid. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Geen zorgen, daar kunnen wij je bij helpen. We hebben uw e-mail ontvangen en hebben deze doorgestuurd naar onze afdeling Escalaties. Zij zijn gespecialiseerd in het oplossen van zaken zoals die van u en zullen hun uiterste best doen om u binnen 24 kantooruren van een antwoord te voorzien. Na zorgvuldige controle hier op ons systeem, heeft een van mijn collega's u al geholpen met uw bezorgdheid. Controleer uw e-mail en spambericht om de reactie te controleren._Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._Met vriendelijke groet,Gladys F.vidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 2 dec. 2021 10:23 CET Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[GDX5PQ-E4EQ] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[GDX5PQ-E4EQ]

VIDA XL

Naar: A. M.

03/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/9779535/satisfaction/newOMv8h4Eb1ayGZ2qAZposjU5d?locale=1293----------------------------------------------Wouter, 3 dec. 2021 10:45 CETBeste Testaankoop,Je verzoek voor de terugbetaling is ontvangen.Binnen 2-5 werkdagen zal je de terugbetaling ontvangen, afhankelijk van de gebruikte betalingsmethode.De terugbetaling gebeurt via dezelfde methode waarmee je betaald hebt. Indien we de originele transactie niet kunnen terugdraaien, zullen we het bedrag naar de door jou opgegeven bankrekening overmaken.Bedankt voor je geduld en wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele problemen die we veroorzaakt hebben. Aarzel niet om met ons contact op te nemen indien je vragen hebt.Met vriendelijke groet,WoutervidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 2 dec. 2021 13:06 CET Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[R5O6RQ-2XXX] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[R5O6RQ-2XXX]

VIDA XL

Naar: A. M.

03/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:vidaxl.zendesk.com/requests/9776449/satisfaction/new/5QE7tZ1j7keIBThNiLCL0OLk9?locale=1293----------------------------------------------Wouter, 3 dec. 2021 11:55 CETBeste Testaankoop,Je verzoek voor de terugbetaling is ontvangen.Binnen 2-5 werkdagen zal je de terugbetaling ontvangen, afhankelijk van de gebruikte betalingsmethode.De terugbetaling gebeurt via dezelfde methode waarmee je betaald hebt. Indien we de originele transactie niet kunnen terugdraaien, zullen we het bedrag naar de door jou opgegeven bankrekening overmaken.Bedankt voor je geduld en wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele problemen die we veroorzaakt hebben. Aarzel niet om met ons contact op te nemen indien je vragen hebt.Met vriendelijke groet,Met vriendelijke groet,WoutervidaXL----------------------------------------------Santos, Gladys F., 2 dec. 2021 14:14 CETBeste heer/mevrouw, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen over uw bezorgdheid. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Geen zorgen, daar kunnen wij je bij helpen. We hebben uw e-mail ontvangen en hebben deze doorgestuurd naar onze afdeling Escalaties. Zij zijn gespecialiseerd in het oplossen van zaken zoals die van u en zullen hun uiterste best doen om u binnen 24 kantooruren van een antwoord te voorzien. Na zorgvuldige controle hier op ons systeem, heeft een van mijn collega's u al geholpen met uw bezorgdheid. Controleer uw e-mail en spambericht om de reactie te controleren._Opmerking: dit is een vertaalde e-mail._Met vriendelijke groet,Gladys F.vidaXL----------------------------------------------Cindy De Zutter, 2 dec. 2021 10:23 CET Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[GDX5PQ-E4EQ] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Click here to report this email as spam.This message has been scanned for malware by Websense. www.websense.com --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van vidaXL.[GDX5PQ-E4EQ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform