Hallo,Wij hebben een probleem met terugbetaling van een levering. Deze voldeed absoluut niet aan onze wensen. We hebben reeds zelf proberen contact opnemen met het bedrijf maar deze is gestopt van hun zijde.Dit is de correspondentie tussen ons en hen:Klant:8 sep. 2021 12:54 GMT+1 Beste,Wij schrijven U in verband met bestelling #9190.Op de manier dat deze levering is verlopen zijn wij absoluut niet gediend.Wij bestellen 2x croques waarvan er slechts 1 geleverd wordt in een gedeukte staat. Na telefonisch contact met het restaurant mogen wij vernemen dat de koerier zich daar zich degoutant gedragen heeft en rechtstreeks zegt dat hij zal zorgen dat deze levering te vertraagd aan komt. Ze zeggen dit zelfs op beeld te hebben (?!).Dit komt inderdaad overeen met onze ervaring (was inderdaad vertraagd aangekomen). Blijkbaar is het niet de eerste slechte ervaring van het restaurant met deze persoon.Eveneens geen deurbel ingedrukt, gewoon voor de deur gegooid. Alle geluk dat we hem nog hebben zien wegrijden anders hadden onze 1 Croque van 15€ nog koud kunnen opeten.Daarnaast is hij wel degelijk vertokken met onze volledige bestelling.Begrijpelijk dat mensen een slechte dag kunnen hebben, ook koeriers dus, maar het bewust ontvreemden van goederen tijdens vervoer is een misdrijf, diefstal. Voor dit gedeelte zou ik toch eens contact opnemen met het restaurant zelf.Jullie hebben reeds de levering deels rechtgezet door de 2e levering alsnoch te leveren. Als klant is het bijkomend een nare ervaring om te weten dat er aan je eten gezeten is door de koerier. Zeker in tijden van Covid. Daarbij komt de manier van leveren en het bewust vertraagd leveren. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Het is eigenlijk normaal dat klanten die zo bediend zijn, niet hoeven te betalen voor zo’n nalatige service. Gezien het voorstel ontbreekt aan jullie zijde, komt dan de opmerking maar van onze zijde.Welk is het voorstel hier?Met vriendelijke groeten,------------------------------------------------Denitcia (Deliveroo NL) 8 sep. 2021 14:03 GMT+1 Hi,Bedankt voor je bericht.Onze welgemeende excuses voor de problemen rondom je bestelling.Ik heb het zojuist voor je gecontroleerd & heb mogen zien dat er inderdaad een herlevering is geplaatst.Ik hoop dat je je herhaalbestelling naar wens is verlopen.Het spijt ons zeer dat je zo een ervaring hebt gehad met de rider. Dit is natuurlijk niet de gewenste service die wij aan onze klanten willen bieden. We willen je bedanken voor het doorgeven. Dit helpt ons om de service en kwaliteit van Deliveroo constant te blijven verbeteren.Mocht je hierover nog vragen hebben dan horen wij het natuurlijk graag!Met vriendelijke groet,DenitciaDeliveroo Customer Care-------------------------------------------------------Beste,Hieruit versta ik dat hier niets van jullie tegenover staat buiten een bedankje voor het melden.Wel graag gedaan alvast. Rijder:-ontvreemd eten van de klanten en restaurant.-levert bewust te laat-levert de goederen in geschende staat-levert deze zonder het kenbaar te maken aan de klant. Met als risico diefstal of dat we het koud moeten eten. Dus voor jullie volstaat het om het eten in 2 keer mogen leveren en hiervoor te mogen aanrekenen? Evalueer bovenstaande argumenten goed. Mocht jullie antwoord ons niet tevreden kunnen stellen, regelen we dit graag via de consumenten organisatie ‘testaankoop’.en hier stopte de conversatie.... 2 Croque'jes kosten daar 27,5€. Hierbij komt er nog eens 4,99€ kosten om ze door jullie tot bij ons te brengen.Minimaal vragen wij nog steeds principieel onze leveringskosten terug.