Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: CM

02/09/2021

Ik ben bij de tandarts geweest en heb daarna mijn briefje bij het ziekenfonds in Aalst in de bus gestopt. Na lang wachten vroeg ik waar mijn terugbetaling was. Ze waren mijn briefje blijkbaar kwijt. Ze vragen om een duplicaat dus mij tandarts stuurt mij duplicaat per mail. Ik print dit en kleef er een geel briefje op.Na een week krijg ik nu een mail dat het een origineel document hoeft te zijn.Dit konden ze ook van in begin gemeld hebben en waarom moet ik nu al die moeite doen om hun fout rect te zetten en mijn geld te krijgen ??Moeten zij hun eigen fouten niet herstellen ?Met vriendelijke groeten,Dirk Heynderickx

Berichten (1)

CM

Naar: D. H.

02/09/2021

Beste,Ik dank u om mij onderstaande klacht te sturen.Ik laat uw dossier nakijken door het team dat instaat voor de verwerking en betaling van deze getuigschriften.Verdere communicatie over de verwerking en betaling zal rechtstreeks zal rechtstreeks naar betrokkene gecommuniceerd worden.Met vriendelijke groetenJoos Vanhoutteghem CMKlachtencoa¶rdinator 09 267 58 75klachten.oostvlaanderen@cm.bewww.cm.be facebook twitter linkedinZelf eenvoudig en snel je persoonlijk dossier bekijken en beheren? Surf nu naarMijn CM, jouw persoonlijke CM-omgeving.disclaimerGaat u niet akkoord met de manier waarop uw klacht door CM is behandeld, dan kan u zich richten tot de CM-Ombudsdienst:schriftelijk op het adres LCM, CM-Ombud, Haachtsesteenweg 579, 1031 Brusselvia mail naarcm.ombud@cm.be.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform