Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: Paco Meubelen

13/08/2021

Goedendag, ik heb 8 mei 2021 een bestelling geplaatst voor een tuin loungeset. • Men had ons aangegeven bij bestelling dat eind mei 2021 zou geleverd worden. • Begin Juni zelf naar winkel gereden daar er geen reactie kwam op mailing betreffende status onze bestelling. Aan balie werd ons medegedeeld dat het eind Juli zou worden.Aangegeven dat dit zeer laat is voor een tuinset daar de zomervakantie dan al half voorbij is.• Begin Augustus zelf weer naar de winkel gereden en daar werd verteld dat het eind Augustus zal worden.We hebben onmiddelijk gevraagd om onze voorschot van € 329,70 terug te krijgen. In de winkel gaven ze aan dat het zeer ongebruikelijk was om geld terug te geven. Een tegoedbon wilde ze wel doen.Na deze ervaring van slechte (geen ) communicatie is er geen haar op ons hoofd die denkt om nog een product bij Paco te kopen.Balie gaf aan om hun klantendienst te contacteren. Alles is in de mail weer uitgelegd inclusief bankrekening waarop het voorschot kan retour gestuurd worden, echter tot op de dag van heden geen reactie mogen ontvangen.

Berichten (1)

Paco Meubelen

Naar: E. L.

13/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform