Beste,Wij bestelden op 03/05/21 een New visco dream 180x200 matras bij T&T design, in het filiaal te Kortrijk.De matras die we daar te zien kregen en testten, was een degelijke matras, zacht en vormde zich naar het lichaam, zoals geadverteerd. De matras zou geleverd worden in Juni 2021, maar na zelf contact op te nemen begin Juli '21, bleek de levering op zich te laten wachten omdat er containers zoek geraakt waren in de nasleep van het hele Evergreen-debacle. We zouden de matras in Juli nog krijgen en inderdaad deze werd op 27/07/21 geleverd, los van de gebrekkige communicatie, konden we hier nog begrip voor opbrengen.Helaas kwamen we tot de constatatie dat de geleverde matras absoluut niet te vergelijken was met de matras die we te zien kregen in de winkel. De geleverde matras was namelijk hard, kil en vormde zich helemaal niet naar het lichaam. Op het moment van schrijven brachten we 3 nachten door op de matras en hebben we beiden pijnklachten.Daarbovenop heeft de matras een bijzonder onaangename geur.We namen reeds contact op met T&T design (op 29/07), maar deze nemen naar eigen zeggen geen matrassen terug. Wat echter nergens in de verkoopsvoorwaarden vermeld staat. Wat wél in de verkoopvoorwaarden staat is: De consument is verplicht de geleverde zaken bij ontvangst binnen de 3 dagen te Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de consument (alvorens over te gaan tot terugzending aan T&T Design) deze gebreken onmiddellijk schriftelijk of per email te melden aan T&T Design. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwe staat verkerend.Volgens ons is het product dan ook ondeugdelijk en we hebben dit ook binnen de drie dagen per email gemeld.Wat de geur betreft was het antwoord van de klantendienst: dat we de matrashoes maar eens moeten wassen en dan zou het probleem opgelost moeten zijn. De matras zelf bevat deze geur natuurlijk ook, maar dat zal dan wel op magische wijze opgelost geraken waarschijnlijk.Het voornaamste hier is dat het geleverde product absoluut niet van dezelfde kwaliteit is als het product dat ons werd aangeprezen in de winkel. De manier waarop deze klacht door de klantendienst tot op heden werd behandeld, laat voor ons ook te wensen over.Voor ons is de enige aanvaardbare oplossing op heden dan ook een volledige terugbetaling, de matras mag T&T design met veel plezier terughebben.