Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Prijsvrij

13/07/2021

Beste,Onze betaalde en geboekte reis van vorig jaar is door Corona omgezet in een Voucher.Deze hebben wij spijtig genoeg niet meer kunnen gebruiken om een nieuwe vakantie te boeken. Dus vroegen wij na een jaar om een terugbetaling van onze reis. Vanaf begin mei verschillende mails gestuurd die niet beantwoord worden, telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk via messenger bericht terug gekregenDe medewerkster deelde ons mee dat het geld binnen een paar dagen zou terug gestort worden.Dit is na een anderhalf maand nog altijd niet gebeurd.Klantendienst onbereikbaar.

Berichten (1)

Prijsvrij

Naar: N. B.

13/07/2021

Schrijf uw reactie boven deze regel Bedankt voor je bericht. Wij hebben dit in goede orde ontvangen en streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren. Je bericht is bij ons bekend onder ticketnummer 1578913. Dit kun je doorgeven bij eventueel contact met onze klantenservice. Wist je dat we de antwoorden op de meest gestelde vragen rondom corona en de bijbehorende maatregelen op onze website beantwoorden? Neem hiervoor een kijkje op s:www.prijsvrij.nl/veelgestelde-vragen/actueel-reisadvies. Met vriendelijke groet, Het team van Prijsvrij Vakanties--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Prijsvrij Vakanties BE.[PMRZYE-K7QK]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform