Terug

problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. C.

Naar: NOVASOL

09/07/2021

Beste, Via Novasol hadden we een vakantiehuis in Frankrijk gehuurd. Bij aankomst merkte we een sterke mazoutgeur. Niet enkel in het huis, maar ook in de tuin. We hebben de eigenaars verwittigd. Ondertussen kregen we een mail van Novasol dat er iemand was langs gekomen en ontkende dat er een geur was. De eigenaar is echter pas nadien langs gekomen. Hij bevestigde dat er een mazout machine in het huis was en bevestigde dat een terugbetaling geen probleem was. Ook de dochter die we eerder aan de lijn hadden (maar aan het werk was) bevestigde dat een terugbetaling mogelijk was. De geur was haar niet opgevallen tijdens het voorbereiden van het vakantiehuis maar een terugbetaling was geen probleem. Ondertussen krijgen we noch gehoor bij het kantoor Novasol in Frankrijk als in Nederland. We hebben meermaals gebeld naar Frankrijk. Daar konden ze niets voor ons doen, gingen ons terug bellen (wat ze niet gedaan hebben) of stuurden ons terug door naar het kantoor van Nederland. Zij spreken op hun beurt geen Frans waardoor ze geen contact met Frankrijk kunnen opnemen. Dit is rechtuit fraude! We voelen ons helemaal niet veilig. Niet alleen is het uiterst onaangenaam om in een stank van mazout een week te zitten, ook is het niet gezond voor ons en de kinderen. Daarnaast stellen we onze vragen bij de veiligheid van de constructie.

Berichten (10)

NOVASOL

Naar: Y. C.

09/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

NOVASOL

Naar: Y. C.

10/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

Y. C.

Naar: NOVASOL

28/07/2021

Uw logs zijn niet correct. Wij spreken Nederlands, Frans en Engels en hebben dat steeds gedaan. Er is geen Novasol medewerker langsgeweest, want op het moment dat wij er nog waren kregen wij bericht dat er een iemand van Novasol zou langsgeweest zijn en wij stonden aan de woning, niemand gezien. Voor ons komt dit over als puur bedrog en oplichterij. Gelieve ons te informeren wat de volgende stappen zijn om de terugstorting te bekomen.

NOVASOL

Naar: Y. C.

28/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

NOVASOL

Naar: Y. C.

29/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

Y. C.

Naar: NOVASOL

29/07/2021

Er heeft ons nooit iemand opgebeld. U verward onze zaak met een andere zaak. De woning was op het eerste verdiep, daaronder was een slecht afgesloten ruimte waar een mazout waterpomp in zat. Van daar kwam de geur. Ik stel voor ons echt eens op te bellen of langs te komen zodat we deze zaak kunnen bespreken.

NOVASOL

Naar: Y. C.

29/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

Y. C.

Naar: NOVASOL

15/08/2021

HalloWij ontvingen nog geen antwoord op onze vorige mail?

NOVASOL

Naar: Y. C.

15/08/2021

DATA NOT AVAILABLE

NOVASOL

Naar: Y. C.

16/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform