Beste,Wij boekten een vlucht naar Bali voor juli 2020* Omboeking gevraagd juni 2020 wegens corona* Terugbetaling gevraagd midden januari 2021: Op vraag Supersaver de vliegmaatschappij (Lufthansa of Brussels Airlines)gevraagd om de tiketten open te zetten voor terugbetaling zodat Supersaver het dossier kon openen en wij hebben dit vervolgens bevestigd aan Supersaver *Mei 2021 nog steeds geen gevolg en gemaild: we moeten de vliegmaatschappij bellen voor terugbetaling*Juni 2021: gebeld naar Vliegmaatschappij Lufthansa en Brussels Airlines maar ze melden dat Supersaver dit in orde moet brengen.Opnieuw gebeld naar Supersaver:de vliegmaatschappij moet dit in orde brengen.Opnieuw de vliegmaatschappij gecontacteerd: Supersaver moet dit doen en ze weten dit volgens hen.Opnieuw naar Supersaver gebeld: opnieuw hetzelfde antwoord.Klacht ingediend bij de Geschillencommissie maar Supersaver is niet aangesloten dus ze raden ons aan om Testaankoop te contacteren.Mvg,Lieselotte