Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: bpost

25/06/2021

Op 17/06 heb ik een instant overschrijving van 200 eur gedaan naar mijn bpaid kaart van bpost. Op maandag geld niet op prepaid kaart dus heb ik Bpost gecontacteerd. Blijkbaar was er een technisch probleem en op 21/06 's ochtends hebben ze het geld teruggestort op onze zichtrekening. Op woendag 23/06 zou ik het zeker moeten ontvangen op mijn zichtrekening. Woensdag : niets ontvangen. Opnieuw naar de klantendienst gebeld... antwoord als u het vandaag om 15u niet ontvangen heeft bel dan terug en stellen we een klacht op. Zelfde dag om 15u teruggebeld... Ja maar is pas op 22/06 van de rekening gegaan u zal het zeker morgen donderdag ontvangen. Donderdag nog steeds niets gekregen... Donderdag teruggebeld... alles is goed verlopen het logt aan uw bank, neem daar eens contact mee op. Dus met ING gebeld.. en deze kunnen geen terugstorting zien van 200 eur.Vrijdagmorgen nog altijd geen terugstorting ontvangen dus opnieuw gebeld naar dek lantendienst van BPOST... ja maar dat kan 5 werkdagen duren ???? Best geduld hebben tot maandag....Ik heb echt het gevoel dat ik NIET serieus genomen wordt. Bij elke contactname is het ... ja maar de volgende dag gaat u het zeker ontvangen... en u moet nog een beetje geduld hebben ...Iedereen weet dat een overschrijving tussen 2 belgische bankrekeningen geen 5 of meer werkdagen duurt !!Ze houden me gewon aan het lijntje en ondertussen heb ik nog altijd mijn 200 euro niet terug . OOk wordt er absoluut geen moeite gedaan om alles eens na te kijken..Zeer teleurstellend.Ik had die 200 EUR naar mijn prepaid kaart overgeschreven omdat die als borg diende voor een gezinsactiviteit en waar we een waarborg moesten betalen voor het gehuurde voertuig. Door die technische storing is die uitstap ook niet kunnen doorgaan en daar bovenop komt dan nog eens dat ik mijn 200 EUR nog altijd niet terugheb.Ik zou gewoon graag waten waar mijn 200 EUR naartoe is en deze per direct graag terugkrijgen . Mijn geduld is op en ik wil graag een corret antwoord en niey steeds afgewimpeld worden met ... morgen zal u het bedrag zeker ontvangen....Met vriendelijke groeten,Agnes Roggemans

Berichten (2)

bpost

Naar: A. R.

25/06/2021

1-36756073420Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Klara C.BpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-GVXCFUV]

A. R.

Naar: bpost

25/06/2021

Beste, Het is vrijdagmiddag en nog steeds geen terugbetaling ontvangen.Het is echt betreurenswaardig dat jullie niet eens de moeite willen doen om het dossier in detail na te kijken of te bekijken. Een storting uitgevoerd op 21/06 die op 25/06 nog niet zou zijn aangekomen ?? Een overschrijving tussen belfius en ING en dat duurt meer dan vijf werkdagen ?Geloven jullie dat zelf ?En maandag zal het ook niet op mijn rekening staan en dan moet ik weer terugbellen en dan gaat er een klacht geopend worden..En hoelang moet ik dan wachten ? Nog eens 14 dagen ?Met vriendelijke groeten,Agnes Roggemans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform