Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Connections

18/05/2021

Beste, Ik bestelde ONLINE een vlucht naar Seattle VS met ref 1R6B9R. Met ONLINE wil ik verwijzen dat ik krijg geen hulp van de fijn ploeg mensen die bij jullie werken. Bij het betaling ervan was ik geschrokken dat er een dossier kost van 25 euro aangerekend wordt. Dan werden 2 van de 4 vluchten geschrapt (door British Airways- hierna BA genoemd) en bij het uitblijven van alternatieven zonder aanzienlijke kosten en nog andere nadelen. Dus moest ik annuleren. Op 3 mei een email van Connections verteld dat de dossierkosten van Connections nooit terugbetaald worden. Ik roept de hulp van Test-Aankoop in bij het annuleren en stond op “de betaling terug binnen de 7 dagen, d.w.z. 10 mei 2021.” Die heb ik gedeeltelijk ontvangen op 11 mei 2021 waarvoor dank. Maar de terugbetaling vd dossierkosten ontbreekt. Ik sta erop dat ik die dossierkosten van 25 euro terug krijg. De vlucht wordt door BA geannuleerd en kon ik mijn reis niet maken. Dat ik kosten zelf moet betalen is onaanvaardbaar. met teleurstelling R Rzewnickidecennia lang klant van Connections

Berichten (1)

Connections

Naar: R. R.

21/05/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform