Beste, ik bestelde op dinsdag 30 maart online een elektrische fiets. Een uurtje na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een telefoontje of ik mijn bestelling kon annuleren omdat de fiets niet meer op voorraad was. Dit deed ik meteen. De terugbetaling zou binnen 5 werkdagen plaatsvinden. Dinsdag 6 april nam ik voor het eerst contact op met de klantenservice. Uiterlijk die dag zou het bedrag worden teruggestort. In de namiddag stuurde de klantendienst dat het rond 7 april gestort zou worden... Woensdag 7 april nam ik contact op met de bank (voor de zekerheid). Zij gaven aan dat maandag en vrijdag geen werkdagen waren voor de bank en dat misschien daarom de betaling een vertraging had opgelopen? Donderdag 8 april opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Deze beweerde dat het geld rond 6 april automatisch op de rekening werd teruggestort. Maar door de 'vele' feestdagen verwachtten ze dat het uiterlijk morgen op de rekening wordt gestort. Vrijdag 9 april weer hetzelfde verhaal, zelfde contact met de klantendienst. Opeens wouden ze een screenshot van de betaling om uit te zoeken wat er met de betaling aan de hand is. Ze gingen de betaling heel snel terugvinden. Maandag 12 april opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. Mijn 'probleem' werd doorgegeven aan het hoofdbureau. Ze verwachten vandaag een reactie. Gevolgen van deze situatie? Al twee weken wachten op een grote som geld maakt het leven financieel niet makkelijk. De aankoop van de fiets was gepland maar doordat hij niet op voorraad was, kocht ik hem reeds ergens anders. Gezien het bedrag binnen de vijf werkdagen op de rekening zou staan, kon ik het wel even 'missen' maar na twee weken komen er ook andere rekeningen binnen die betaald dienen te worden. Een weekje 'vakantie' werd een triestig weekje. Wat ik graag zou willen? Mijn geld zo snel mogelijk terug en een mooie compensatie voor alle moeite die ik moet doen om mijn eigen geld terug te krijgen voor een artikel dat ik nooit ontvangen heb. Een beetje medeleven vanuit de klantendienst zou ook fijn zijn in plaats van mij steeds van het kastje naar de muur te sturen en mij te aanschouwen als een ongeduldige klant.