Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: CENTER PARCS

26/03/2021

Wij boekten in oktober 2019, lang voor er sprake was van Corona, een verblijf voor de herfstvakantie 2020 in Centerparcs, De Kempervennen. Door alle coronamaatregelen, en het feit dat Limburg in Nederland, voor Belgen als rode zone werd beschouwd, nam ik op 7 oktober contact op met de klantendienst van Centerparcs.fr om te zien wat de opties warenIk werd super vriendelijk te woord gestaan, en zonder dat ik het zelf vroeg, werd aangeboden om het verblijf te annuleren, zodat we dan volgend jaar, in alle vrijheid een nieuw verblijf zouden kunnen boeken waar we ten volle van alle faciliteiten zouden kunnen genieten. De annulatie zou per mail bevestigd worden en de terugbetaling zou toch wel 2 weken duren. Ik was heel tevreden met dit voorstel. Toen ik de donderdag nog geen mail had ontvangen met de bevestiging van de annulatie, heb ik teruggebeld om dat ik dit alles graag zo snel mogelijk geregeld zag. Een collega heeft de annulatie dan per mail bevestigd en ook uitgelegd, dat gezien de corona-omstandigheden, de terugbetaling wellicht een maand zou duren. Ik heb gezegd dat ik begrip had voor deze situatie en dat dit geen probleem was. Ik was dan ook heel verbaasd om op 22 oktober een voucher te ontvangen. Dit was helemaal niet de afspraak. Wij kwamen al meer dan 20 keer bij Centerparcs en zouden dit graag in de toekomst nog doen, maar dan in de beste omstandigheden. Zo was het ook voorgesteld. En daarom zou er dan ook een terugbetaling komen, geen voucher met een specifieke datum. Ik stuurde eerst een mail terug naar het mailadres via het welke ik een voucher ontving. Dat bleek later een “no reply” adres te zijn. Toen ik belde naar Centerparcs Nederland, van wie ik de annulatie kreeg, bleek dat zij niks konden doen en dat ik naar Centerparcs Frankrijk moest bellen omdat de boeking via de Franse site was gebeurd. Toen ik belde naar Centerparcs Frankrijk bleek dat ik met een specifieke dienst contact diende te nemen. Ondertussen heb ik ook al een dossier ingediend via een link van centerparcs.fr waar alle vragen voor refund zouden worden behandeld. Hiervoor moest een speciaal document worden aangevraagd bij de bank (RIB). Dit werd verstuurd in december. Ook daar kreeg ik geen enkele feedback. Ik begrijp dat de omstandigheden niet ideaal zijn, maar wij zouden het erg appreciëren mocht dit volgens afspraak (annulatie – zie mail in bijlage) worden afgehandeld.Met vriendelijke groeten, Martine Rogge

Berichten (1)

CENTER PARCS

Naar: M. R.

26/03/2021

Geachte gast,Dit emailadres is niet meer in gebruik en uw email wordt niet beantwoordt.Indien u vragen heeft over een aankomende boeking vragen we u om telefonisch contact met ons op te nemen via: 014 480 329Indien u een klacht heeft kunt u contact met ons op te nemen via ons contactformulier: s:contactariane.com/?l=nlMet vriendelijke groeten,Customer Contact CenterCenter Parcs***Cher(e) client(e),Cette adresse mail n'est plus utilisée et votre email ne sera pas traité.Si vous avez des questions concernant un future séjour nous vous invitons à prendre contact avec nous via: 014 480 329Si vous avez une réclamation, vous pouvez nous contacter par notre formulaire s:contactariane.com/?l=frCordialement,Customer Contact CenterCenter Parcs***Dear guest,This email address is no longer in use and your email will not be answerred.If you have a question regarding an upcoming stay we invite you to contact us by phone: 0032 14 480 329If you have a complaint we invite you to contact us via our contact form: s:contactariane.com/?l=enKind regards,Customer Contact CenterCenter Parcs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform