Beste, ik bestelde op 04/01 een stofzuiger bij Dyson. Op 09/01 zou die aangeboden worden bij een afleverpunt van PostNL, maar de stofzuiger is daar nooit geraakt. Deze is meteen geretourneerd terug naar afzonder (Dyson).Ik heb op 11/01 gebeld naar Dyson om te vragen of dit dus ook betekend dat ik een terugbetaling zou ontvangen automatisch. Het antwoord was zonder twijfels en volmondig 'ja'. Waardoor ik dus op een andere site een stofzuiger besteld heb, en ondertussen ontvangen heb.Het probleem zit nu bij de terugbetaling van Dyson. Ik zit nu sinds 11/01 te wachten op mijn geld. Altijd als ik hun 'customer service' contacteer krijg ik het bericht dat hun 'administatie' er mee bezig is. Altijd hetzelfde ... maar er komt geen enkele verdere uitleg of reactie. We zijn meer dan 2,5 maand ver!!!!!!! Ik lees ook op hun facebook dat er enorm veel mensen met gelijkaardige problemen zijn, die na maanden nog niks van hun geld terug gezien hebben... Waarom kan een bedrijf als Dyson die zoveel geld steekt in TV reclame dit soort bedrog en liegen naar hun consumenten blijven doen? Er moet toch ergens een reactie komen tegen dit soort praktijken. De manier hoe ze met die terugbetaling omgaan is echt verschrikkelijk.