Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. A.

Naar: Travix nederland bv

09/02/2021

Goedendag, in 2020 boekte ik via cheaptickets.be een vlucht te voor mij en mijn gezin (mijn vrouw en kind), naar ABIDJAN/ IVOORKUST.. Omwille van de COVID -19 pandemie is dit helaas niet doorgegaan.Verschillende malen probeerde ik contact met hen op te nemen, en dit zowel telefonisch als per mail, maar zonder resultaat. Tot op heden heb ik nog geen enkele communicatie over de geannuleerde vlucht van Travix Nederland B.V. ontvangen. Travix is ondertussen ook niet méér te bereiken.Graag had ik de status van onze boeking gekend, alsook een terugbetalingsvoorstel. Ik heb een aangetekende brief gestuurd sedert 20-01-2021. Tot heden geen antwoord gekregen.Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van her verder verloop van mijn klacht.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform