Besteik bestelde op 8 januari een tv online voor 1799 euro. Die ik via mijn mastercard betaal.Zaterdag 9 januari zie ik een vermindering van de prijs van 200 euro.Ik bel voor een compensatie. Dit willen ze doen adhv cadeaubonnen. Omwille van mijn verbouwingen aan het huis , stem ik hier niet mee in.Mijn idee was om deze tv te annuleren en hem opnieuw online te bestellen aan de prijs die 200 euro goedkoper was.De medewerker van mediamarkt ging de annulatie doen.Maandag 11 januari mail gekregen dat mijn tv tocg geleverd ging worden.Terug gebeld klantendienst-> nog eens moet annuleren want de 1ste maal (9 /01/21) had de medewerker dit verkeerd gedaan????Deze medewerker ging het zeker rechtzetten.In de avond mail gekregen van de leverdienst wanneer ze deze tv mochten leveren????Contact opgenomen met de leverdienst. Tv was juist toegekomen (18u00) terwijl ik in de voormiddag gebeld heb om nogmaals te annuleren.Deze terug laten sturen naar mediamarkt op maandag 11/01/21.19/01/21 nog eens gebeld, tv is vrijdag 15/01/21 retour verzonden. wanneer deze terug bij mediamarkt komt zal dit rechtgezet worden.???19/01/21 beoordeling ingevuld. Gebeld geweest door de klantendienst omdat ik een slechte beoordeling heb gestuurd. Ze ging het nakijken. Mail van hen gekregen dat tv geannuleerd is en de terugbetaling gedaan is.03/02/21 nog steeds geen geld gezien. gebeld naar de klantendienst. blijkbaar is de tv nog steeds niet geannuleerd? ?????? ze kunnen niets meer doen dan het nog eens te annuleren.... geen weet van de mail en de terugbetaling... ik moest maar geduld hebben???????naar de winkel zelf gegaan in Hasselt. Ook eens gekeken voor zover ze kon zien in het systeem. Is vandaag iets aangemaakt voor te annuleren????????we zijn 26 dagen verder na de 1ste annulatie en nog steeds geen stap verder.10 februari gaat wel het geld van mijn rekening???? en waarvoor??? en wat moet ik dan weer doen en hoelang om MIJN geld dan terug te krijgen aangezien het annuleren van een tv precies rocketscience is???ben radeloos, moet maar geduld hebben en ze kunnen mij niet verder helpen.