Klacht
K. D.
Naar: Elektro Lommelen
Beste, ik bestelde op 14 januari een dampkapfilter bij jullie ter waarde van 248€. Op 28 januari lieten jullie ons weten dat deze niet meer beschikbaar was. Wij hebben toen gevraagd om ons geld terug te storten waarna een discussie ontstond. Jullie vroegen ons een annulatieformulier in te vullen en terug te sturen. Dit bleek een herroepingsformulier te zijn waarvan hier dus geen sprake is. Aangezien er nooit iets is geleverd kan ik mijn aankoop ook niet herroepen. Jullie kunnen de bestelde goederen niet leveren dus jullie zien af van de verkoop, niet wij. Graag zien wij dus ons volledige aankoopbedrag teruggestort.
Berichten (5)
Elektro Lommelen
Naar: K. D.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiYzBlNzAwNDktZjZjMS00YTZlLThlNTEtYjZjNWViODMwOGMxIiwidGlja2V0X2lkIjo5NzU5NzU1LCJleHAiOjE2MTk2OTM5MzB9.WgJC8f9U1IzccDOpQ-xufbaU3LBFulF_q57GutTgQPMandticket_id=9759755andgid=15872] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV29 Jan 2021 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9759755Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9759755Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be ONBEKEND -29 Jan 2021 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van KOEN DAELEWYN Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel privé en dus niet zichtbaar op onzewebsite. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01181834-83. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: afc78504-2419-4c8a-814e-9b95d0c61fa5 Problemen met terugbetaling Naam van de klant KOEN DAELEWYN Klantreferentie Be146106: 9753406 Beschijving van de klacht Beste, ik bestelde op 14 januari een dampkapfilter bij jullie terwaarde van 248Eur. Op 28 januari lieten jullie ons weten dat deze nietmeer... Ticket reference: c0e70049-f6c1-4a6e-8e51-b6c5eb8308c1
Elektro Lommelen
Naar: K. D.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNzY4NWM3YjktMmUwZS00NjM5LWE5NzQtNzAzMWIyZGQ1Y2RiIiwidGlja2V0X2lkIjo5NzcwNjM2LCJleHAiOjE2MTk4NTkzMDN9.GLDo_2SauCQB7IUmWfKisSKlrhlOelBVImzjkSH8iuIandticket_id=9770636andgid=15872] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV01 Feb 2021 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9770636Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9770636Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be ONBEKEND -01 Feb 2021 [:test-aankoop.be] KOEN DAELEWYN heeft de klacht naar onze advocaten verstuurd Referentie van de klacht: CPTBE01181834-83 Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - deze klacht ligt nu in handen van onze advocaat. Hij of zij zal eenvan de komende dagen contact met je opnemen. - alle communicatie tussen jou en je advocaat privé blijft, zelfs alsde klacht openbaar is. - je hebt nog een laatste antwoordrecht op de consument. Als de klachtopenbaar is, is je reactie zichtbaar op onze site. refToken: afc78504-2419-4c8a-814e-9b95d0c61fa5 De klacht vanKOEN DAELEWYN Problemen met terugbetaling Naam van de klant KOEN DAELEWYN Klantreferentie Be146106: 9753406 Beschijving van de klacht Beste, ik bestelde op 14 januari een dampkapfilter bij jullie terwaarde van 248Eur. Op 28 januari lieten jullie ons weten dat deze nietmeer beschikbaar was. Wij hebben toen gevraagd om ons geld terug testorten waarna een discussie ontstond. Jullie vroegen ons eenannulatieformulier in te vullen en... Ticket reference: 7685c7b9-2e0e-4639-a974-7031b2dd5cdb
Elektro Lommelen
Naar: K. D.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiZmZjOTJjZWYtMzJhNy00YTA0LTk4ZTktYmU1MzYzMjU0NDQ3IiwidGlja2V0X2lkIjo5ODU4NTIwLCJleHAiOjE2MjA4MTkxNDR9.df_H-LpTPZan_qLdVyqMYQSYN4zM9OtKRwJT88BCXjEandticket_id=9858520andgid=15872] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV12 Feb 2021 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9858520Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9858520Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be ONBEKEND -12 Feb 2021 [:test-aankoop.be] De klacht van KOEN DAELEWYN is openbaar gemaakt. Ze is voortaan dus zichtbaar op onze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01181834-83].De gebruiker kan namelijk op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleemmet de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Nu de klacht openbaar is gemaakt, zal ook je volledige antwoordworden gepubliceerd. Gelieve in je antwoord alle persoonlijke gegevens(bv. handtekening) te verwijderen, zoals bepaald door de GDPR. Hoe kan je een bericht sturen naar deze consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01181834-83. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: afc78504-2419-4c8a-814e-9b95d0c61fa5 De klacht van KOEN DAELEWYN: Problemen met terugbetaling Naam van de klant KOEN DAELEWYN ... Ticket reference: ffc92cef-32a7-4a04-98e9-be5363254447
Elektro Lommelen
Naar: K. D.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiYmI3MTdhOGQtOTkxYS00MDhlLWI5MTktZmZlNWQ0YzU4NWRjIiwidGlja2V0X2lkIjo5ODU4NjQyLCJleHAiOjE2MjA4MjAwNzJ9.oGT-s5lMj9CNeJsQ6auanKF1eme-dTH2rCZNlxURbYoandticket_id=9858642andgid=15872] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV12 Feb 2021 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9858642Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9858642Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be ONBEKEND -12 Feb 2021 [:test-aankoop.be] De klacht van KOEN DAELEWYNis privé gemaakt. Ze is dus niet meer zichtbaar op onze website. Gebruikers kunnen namelijk op elk moment hun klacht privé of openbaarmaken. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk om te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. Hoe kun je een bericht sturen naar deze consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01181834-83. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: afc78504-2419-4c8a-814e-9b95d0c61fa5 De klacht van KOEN DAELEWYN: Problemen met terugbetaling Naam van de klant KOEN DAELEWYN Klantreferentie Be146106: 9753406 Beschijving van de klacht Beste, ik bestelde op 14 januari een dampkapfilter bij jullie terwaarde van 248Eur. Op 28 januari lieten jullie ons weten dat deze nietmeer... Ticket reference: bb717a8d-991a-408e-b919-ffe5d4c585dc
Elektro Lommelen
Naar: K. D.
Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMmIxNzBjNjctMTIzNy00MGI5LTlkY2QtNTdiN2ZlODdhMmFlIiwidGlja2V0X2lkIjo5OTk2MzI4LCJleHAiOjE2MjI3MzkwMDl9.Ne0lZdgBIO8CYaj0r3bgV1Z3BEcLt9zVgbxquogd9cgandticket_id=9996328andgid=15872] LOMMELEN TEAM - 10 '” LOMMELEN NV03 Mar 2021 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9996328Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9996328Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be ONBEKEND -03 Mar 2021 [:test-aankoop.be] De klacht van KOEN DAELEWYN is openbaar gemaakt. Ze is voortaan dus zichtbaar op onze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01181834-83].De gebruiker kan namelijk op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleemmet de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Nu de klacht openbaar is gemaakt, zal ook je volledige antwoordworden gepubliceerd. Gelieve in je antwoord alle persoonlijke gegevens(bv. handtekening) te verwijderen, zoals bepaald door de GDPR. Hoe kan je een bericht sturen naar deze consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01181834-83. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: afc78504-2419-4c8a-814e-9b95d0c61fa5 De klacht van KOEN DAELEWYN: Problemen met terugbetaling Naam van de klant KOEN DAELEWYN ... Ticket reference: 2b170c67-1237-40b9-9dcd-57b7fe87a2ae
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten