BesteAangezien wij al meermaals telefonisch contact met jullie hebben opgenomen, maar het blijkbaar moeizaam verloopt om onze terugbetaling in orde te krijgen, trachten wij het via deze manier in orde te laten maken.Laat mij u even een tijdlijn opmaken, maar laat mij ook nog in de veronderstelling dat jullie ons dossier altijd mooi en goed hebben aangevuld, en jullie onderstaande daar ook in zullen terugvinden.Midden november 2020: bestelling geplaatst bij Dyson, maar geen bevestiging ontvangen. Contact opgenomen met jullie, maar jullie konden de bestelling niet bevestigen.Eind november 2020: Nieuwe bestelling geplaatst, van hetzelfde product, wél bevestigingsmail ontvangen.Begin december 2020: Pakketje ontvangen van de tweede bestelling. Diezelfde dag een mail ontvangen, dat het andere pakket ook verstuurd werd.Nazicht op onze Visa-afrekening, en deze werd ook aangerekend.Contact opgenomen met jullie. We mochten het artikel aan de deur weigeren, zodat de koerier deze onmiddellijk terug meenam. Zoals door jullie dus voorgesteld, hebben we dit ook gedaan. De terugbetaling van het artikel zou 14 dagen in beslag nemen.Eind 2020: contact met jullie opgenomen, omdat we nog steeds geen terugbetaling hadden ontvangen.De retour was bij jullie reeds binnengekomen, kon jullie medewerkster meedelen.Ze ging deze nakijken.Begin januari 2021: Nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Opnieuw contact opgenomen. Een medewerkster merkte op dat er van voorgaande contactname geen dossier werd aangemaakt, en heeft dit voor ons in orde gemaakt. Ze ging het opnieuw navragen, en moesten nog maar eens 14 dagen geduld hebben.Midden januari 2021 (vorige week): Opnieuw contact opgenomen, jullie konden ons wederom niet helpen, en gingen OPNIEUW navraag doen waar het fout gelopen was.21/01/2021 (vandaag): nog steeds geen terugbetaling van jullie ontvangen. Ons geduld raakt op.Wij hebben alles gedaan zoals door jullie aangegeven. Jullie hebben het ongeopend en dus ongebruikt artikel terug ontvangen (reeds telefonisch bevestigd, door één van jullie medewerksters), mogen wij jullie nu met enige URGENTIE vragen ons geld terug te storten.