Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Dyson

23/01/2021

BesteAangezien wij al meermaals telefonisch contact met jullie hebben opgenomen, maar het blijkbaar moeizaam verloopt om onze terugbetaling in orde te krijgen, trachten wij het via deze manier in orde te laten maken.Laat mij u even een tijdlijn opmaken, maar laat mij ook nog in de veronderstelling dat jullie ons dossier altijd mooi en goed hebben aangevuld, en jullie onderstaande daar ook in zullen terugvinden.Midden november 2020: bestelling geplaatst bij Dyson, maar geen bevestiging ontvangen. Contact opgenomen met jullie, maar jullie konden de bestelling niet bevestigen.Eind november 2020: Nieuwe bestelling geplaatst, van hetzelfde product, wél bevestigingsmail ontvangen.Begin december 2020: Pakketje ontvangen van de tweede bestelling. Diezelfde dag een mail ontvangen, dat het andere pakket ook verstuurd werd.Nazicht op onze Visa-afrekening, en deze werd ook aangerekend.Contact opgenomen met jullie. We mochten het artikel aan de deur weigeren, zodat de koerier deze onmiddellijk terug meenam. Zoals door jullie dus voorgesteld, hebben we dit ook gedaan. De terugbetaling van het artikel zou 14 dagen in beslag nemen.Eind 2020: contact met jullie opgenomen, omdat we nog steeds geen terugbetaling hadden ontvangen.De retour was bij jullie reeds binnengekomen, kon jullie medewerkster meedelen.Ze ging deze nakijken.Begin januari 2021: Nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Opnieuw contact opgenomen. Een medewerkster merkte op dat er van voorgaande contactname geen dossier werd aangemaakt, en heeft dit voor ons in orde gemaakt. Ze ging het opnieuw navragen, en moesten nog maar eens 14 dagen geduld hebben.Midden januari 2021 (vorige week): Opnieuw contact opgenomen, jullie konden ons wederom niet helpen, en gingen OPNIEUW navraag doen waar het fout gelopen was.21/01/2021 (vandaag): nog steeds geen terugbetaling van jullie ontvangen. Ons geduld raakt op.Wij hebben alles gedaan zoals door jullie aangegeven. Jullie hebben het ongeopend en dus ongebruikt artikel terug ontvangen (reeds telefonisch bevestigd, door één van jullie medewerksters), mogen wij jullie nu met enige URGENTIE vragen ons geld terug te storten.

Berichten (1)

Dyson

Naar: C. P.

23/01/2021

Beste klant,Bedankt voor je e-mail, we pakken je vraag zo spoedig mogelijk op.Momenteel zijn er zowel via de email en telefoon extra veel vragen over onze producten. We doen ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas antwoorden we dus niet zo snel als je normaal van ons mag verwachten en kan de reactietijd oplopen tot een week.Als jou aanvraag dringend is, zijn er een aantal alternatieve opties die je kunt gebruiken. Je kan op de website onder ondersteuning en problemen oplossen kijken wat je zelf kan doen om je probleem te verhelpen. Veel problemen zijn via deze weg eenvoudig op te lossen. Ook kun je contact opnemen via onze online chat.Als je op zoek bent naar gebruikershandleidingen, informatie en antwoorden op veel gestelde vragen over je product, probeer dan onze hulpsectie hier.Nogmaals bedankt voor je email en we doen ons best alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.Excuses voor het ongemak.Onze Dyson Klantenservice is beschikbaar op de volgende dagen en tijden:Op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform