Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

15/01/2021

ik wilde mijn powerbank, Aukey 16000 mAh die ontploft is, vervangen, die nog geen jaar oud is en amper 5 keer gebruikt. De externe partner pilotmarkt van bol.com laat mij de keuze tussen het artikel terugsturen en 10 euro betalen voor het opsturen van een nieuw artikel, of meteen 10 euro betalen voor een nieuw artikel. Nu deze powerbank heeft ten eerste mijn vertrouwen verloren, en 10 euro of meer betalen voor een artikel dat mij 30,95€ gekost heeft en nu nog 20€, waar ik absoluut niet tevreden van ben, vind ik overdreven. En bol schuift alle af op pilotmarkt? Ik meende dat bol verantwoordelijk bleef voor de partners die zij aanbieden. Ik heb gekocht terwijl ik dacht retour en verzenden gratis, ik had niet gekocht indien ik wist dat dit niet het geval was.

Berichten (6)

bol.com

Naar: A. C.

16/01/2021

Beste meneer/mevrouw,Met vriendelijke groet,Claudiabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - problemen met terugbetaling - (CPTBE01167416-21) Date: 15 januari 2021, 16:43 Klacht - problemen met terugbetaling - (CPTBE01167416-21) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

A. C.

Naar: bol.com

16/01/2021

Claudia,er is iets mis met jullie antwoord, namelijk tussen best mevr/mr en vriendelijke groet staat er nietsbedankt voor dit niets

bol.com

Naar: A. C.

16/01/2021

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je mail! Ik help je graag verder, om dat te kunnen doen heb ik een bestelnummer nodig. Zou je mij het bestelnummer kunnen verschaffen waarover deze klacht gaat?Met vriendelijke groet,Dinabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - problemen met terugbetaling - (CPTBE01167416-21) Date: 16 januari 2021, 13:10 Klacht - problemen met terugbetaling - (CPTBE01167416-21) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

A. C.

Naar: bol.com

16/01/2021

2829832440 op 18/1/2020

bol.com

Naar: A. C.

09/02/2021

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je e-mail. Wij helpen je graag verder met al je vragen over bestellingen, betalingen of andere onderwerpen. Echter, hebben we daar wel iets meer informatie voor nodig. Ik kon uit je mail niet goed opmaken waar het precies om gaat.Zou je mij in antwoord op deze mail kunnen laten weten waar je precies assistentie bij wenst te krijgen?Met vriendelijke groet,Sarahbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: HERINNERING - Klacht: problemen met terugbetaling - (CPTBE01167416-21) Date: 9 februari 2021, 19:52 HERINNERING - Klacht: problemen met terugbetaling - (CPTBE01167416-21) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

A. C.

Naar: bol.com

10/02/2021

Geachte, Ik heb bij bol.com een powerbank gekocht die ontploft is. Bol schuift het probleem af op pilotmarkt, die de powerbank wil omruilen op voorwaarde dat ik 10€ bijbetaal voor transport. Vetmits ik niet tevreden ben over de powerbank, dat ik ze destijds meer dan 30€betaald heb, ze actueel nog 20€ kost, ben ik niet akkoord om dus een powerbank te hebben van meer dan 40€, waar ik bovendien niet tevreden van ben (ze laadt traag op en ontploft bovendien, wie weet wat ze de volgende keer van schade kan aanrichten). Vermits ik niet akkoord ben met de voorwaarden van de omruiling, de powerbank niet de repareren valt, wens ik mijn aankoopbedrag terug. En daarop schuift pilotmarkt het af naar aukey. Ik snap niet waarom ik1. Zou moeten bijbetalen aan een product waar ik niets mis mee gedaan heb2. 50 mails moet sturen voor iets waar ik volgens de wet recht op heb3. Bij anderen terecht moet terwijl de Belgische wetgeving duidelijk maakt dat bol verantwoordelijk blijft. 4. Heb moeten ontdekken dat jullie gratis verzending en retour een leugen is.Grtz


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform