Beste, Ik kocht gordijnen via de webshop van Zoli99.Dit is een winkel met een fysieke locatie in Roeselare, maar daarnaast hebben ze hun maatschappelijke zetel en distributiecentrum in Marquain.Dit zijn de gegevens die stonden op de factuur die ik van hen kreeg.ZOLI99 - 6 rue de la terre briques - 7522 Marquain - BelgiëTel: + 32 69225653PI DISTRIBUTION SPRL VAT n°: BE0501866419De gordijnen werden prima thuis geleverd, maar bij het uitpakken merkte ik onmiddellijk dat de stof niet was wat ik wilde. Ik heb dan ook onmiddellijk een retour procedure opgestart. Dit was zeker binnen de wettelijke 14 dagen bedenktijd voor online aankopen.Daarna heb ik 2 maand met hun gemaild, om de gordijnen terug te kunnen opsturen. Na veel zwoegen heeft Zoli99 uiteindelijk een retourbon gestuurd, waarmee ik de gordijnen terug kon sturen naar hen. Dit deed ik de dag zelf.2 dagen later kreeg ik een mailtje om te zeggen dat de gordijnen correct aangekomen waren. Maar in plaats van een simpele terugbetaling van het betaalde bedrag (waar ik binnen de wetgeving recht op heb). Geven ze mij een voucher voor het bedrag van mijn aankoop, verminderd met de verzendkosten.Hier ga ik onmiddellijk niet mee akkoord, en vraag een volledige terugbetaling van mijn geld.Het afhouden van de verzendkosten is ook niet wettelijk, aangezien bij een retour, de webwinkel enkel kan vragen dat de klant instaat voor de verzendkosten van de retour. Enkel en alleen als dit in hun voorwaarden staat. Wat hier niet het geval is.Sindsdien heb ik al meerdere keren contact proberen op te nemen, mailtjes gestuurd, maar ik krijg geen antwoord meer. Ik weet verder niet meer wat te doen, want ik krijg nergens nog gehoor. Ik wilde dit melden, zodat mijn rechten als consument in de eerste plaats niet geschonden worden en ik proper het geld die ik betaalde terug kan krijgen. Maar in tweede instantie wil ik ook andere behoeden voor deze wanpraktijken.Vriendelijke groeten en dank bij voorbaat.