Geachte, Wij hebben uw schrijven dd. 22.12.2020 goed ontvangen, waarvoor dank. Uw klacht wordt behandeld door onze verschillende diensten, zodat er op een correcte manier naar een oplossing gezocht kan worden. Bij nazicht werd onderstaande mail op 28.12.2020 naar de contractant verzonden.We hebben gezien dat u in 2011 een welkomsbrief hebt ontvangen. Deze brief is een bevestiging van de gegevens die u doorgaf voor de opstart van de waterlevering. Er werd 1 gedomicilieerde doorgegeven. Gelieve uw welkomsbrief terug te vinden in bijlage.Aangezien we normaal elk jaar de wijzigingen automatisch doorkrijgen van het rijksregister, wordt dit niet steeds manueel gecontroleerd door Water-link.Indien er dan iets niet klopt, kan u dit zien op uw afrekeningsfactuur. Het is en blijft uw verantwoordelijkheid om dit door te geven.Bij nazicht is gebleken dat de facturen vanaf aanvang van de waterlevering steeds correct werden opgemaakt - dus rekening houdende met 4 gedomicilieerden -, maar vanaf 2015 er een wijziging gebeurde in verband met het aantal gedomicilieerden.De facturen van 2018 en 2019 werden met terugwerkende kracht rechtgezet, als tegemoetkoming overeenkomstig artikel 18, §2 Algemeen Waterverkoopreglement. De afrekening van 2020 werd alleszins alvast met het correcte aantal gedomicilieerden opgemaakt.Meer kunnen we voor u helaas niet doen.Indien u nog vragen heeft naar aanleiding van dit schrijven kan u ons per kerende e-mail contacteren. Na 14 kalenderdagen zullen wij onder voorbehoud van een reactie, dit dossier sluiten.Met vriendelijke groetenSanne Customer service officer Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen www.water-link.be