Beste,Mijn zoon bestelde in september 2020 een artikel en heeft deze betaald. Achteraf werd hetzelfde artikel geretourneerd naar Zalando. Mijn zoon was op de moment van terugbetaling van rekeningnummer veranderd en de terugbetaling werd gedaan op het oude afgesloten nummer. Op 12/10/20 heb ik de eerste keer gebeld met Zalando en werd het nieuwe rekeningnummer per mail bevestigd. Ondertussen had ik nog 4 keer gebeld, omdat het geld nog steeds niet gestort werd. Ik kreeg altijd als ik belde een ander excuus (1. uw zoon heeft een creditkaart, daarom duurt het zo lang: nee, mijn zoon heeft géén creditcard, maar een debetkaart. Hij is 17 jaar. / 2. Het BIC nummer ontbreekt. Nee, mijn zoon had dat doorgemaild, maar hier is hij nogmaals. / 3. Er was iets mis met de betalingslijst, vandaar dat de storting nog niet gebeurd was. / 4. Uw zoon heeft een creditcard, daarom duurt het zo lang. Nee, heb ik de vorige keer al gezegd: mijn zoon heeft géén creditcard. Op 09/12/20 nogmaals gebeld. Ze begonnen weer over het feit dat mijn zoon een creditcard heeft. Nee, dat is niet zo! Dan zag ze dat er idd nog een bedrag klaarstond om te betalen, maar dat het niet lukte. Ze stelde voor om mijn rekeningnummer in het systeem te zetten. Ik heb dat die dag onmiddellijk bevestigd via mail én een antwoord gekregen van Zalando dat ze het gingen doorgeven aan de financiële dienst. Vandaag, zaterdag 19/12/20 heb ik voor de zesde keer gebeld naar Zalando omdat we het bedrag (€29,99) nog steeds niet ontvangen hebben. De dame aan de telefoon wist me direct te zeggen dat het bedrag idd klaar stond (dus nog steeds niet gestort) om uit te betalen en dat ze het ging doorgeven aan de financiële dienst. Ik zei haar dat ze dat op 09/12/20 ook hadden gezegd. Dus.....na 6 telefoontjes en 2 maanden later nog steeds geen geld gezien en altijd excuses en de belofte dat het nu wel in orde zou komen.