Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: RYANAIR

06/11/2020

Beste,Begin dit jaar deed ik mijn dochter Hilde Van Hissenhoven een reis cadeau. Zij boekte bij jullie (Ryanair) een reis naar Alicante vanuit Eindhoven met vluchtnummer FR7523 7/7/2020 en terug Alicante-Eindhoven, vluchtnummer FR7522. Zij werd bij de reis vergezeld van haar kinderen Houben Lise en Houben Ferre en tevens door haar vriendin Cindy Bauters met 2 kinderen. De reis werd geboekt op naam van mijn dochter Hilde Van Hissenhoven en betaald door mijzelf Van Hissenhoven Johny met de mastercard op mijn naam ten bedrage van 1313,88 euro.Op 21/5 ontving mij dochter een email van jullie organisatie met referentie S5CK8M met de mededeling dat de reis werd geannuleerd en dat er een keuze was tussen terugbetaling en een verplaatsing van de reis.Mijn dochter heeft dan de link gebruikt die in de email vermeld stond om alzo de terugbetaling aan te vragen. Hiervan heeft zij nooit een bevestiging gekregen.Op 29/5 heeft zij van jullie een email ontvangen met nogmaals een uitleg over de keuzemogelijkheden terugbetaling of verplaatsing.Op 5/7 heeft zij dan een email naar jullie klantendienst gestuurd met de vraag wanneer de terugbetaling zou gebeuren.Op 9/9 heeft zij nogmaals een email van jullie gekregen met nogmaals een uitleg over de keuzemogelijkheden. Op 16/9 heeft zij dan van jullie een voucher ontvangen ter waarde van 1313,88 euro.Hiermee kan ik niet akkoord gaan. Zij heeft van in den beginne duidelijk gemaakt dat wij ,zij en ikzelf, de keuzemogelijkheid van terugbetaling hadden gemaakt.Wij hopen dan ook zo gauw mogelijk hieraan een gevolg te zien en vragen dus expliciet de terugbetaling van deze reis en de intrekking van de voucher.Groeten,Johny Van Hissenhoven

Berichten (1)

RYANAIR

Naar: J. V.

24/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (3072829) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------PCC Krzysztof Wasilewski, 24 nov. 2020 15::18 GMTCher ClientVeuillez s'il vous plaa®t noter que nous sommes incapables de conclure les affaires directement avec les agences de voyage. Veuillez s'il vous plaa®t informer vos Clients qu'ils devront soumettre le formulaire de vérification des données personnelles pour que nous puissions traiter leur demande afin de les rembourser directement.Sincèrement,K. WasilewskiRyanair Service ClientE-MAIL DISCLAIMER This e-mail and any files and attachments transmitted with it are confidential and may be legally privileged. They are intended solely for the use of the intended recipient. Any views and opinions expressed are those of the individual author/sender and are not necessarily shared or endorsed by Ryanair Holdings plc or any associated or related company. In particular e-mail transmissions are not binding for the purposes of forming a contract to sell airline seats, directly or via promotions, and do not form a contractual obligation of any type. Such contracts can only be formed in writing by post or fax, duly signed by a senior company executive, subject to approval by the Board of Directors.The content of this e-mail or any file or attachment transmitted with it may have been changed or altered without the consent of the author. If you are not the intended recipient of this e-mail, you are hereby notified that any review, dissemination, disclosure, alteration, printing, circulation or transmission of, or any action taken or omitted in reliance on this e-mail or any file or attachment transmitted with it is prohibited and may be unlawful.If you have received this e-mail in error please notify Ryanair Holdings plc by contacting Ryanair Holdings plc (Company No. 249885)Ryanair DAC. (Company No. 104547). Registered in the Republic Of Ireland. Airside Business Park, Swords, Co Dublin, Ireland.trigger_logic_for_ryanair--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ryanair.[KZVQOX-K8K7]trigger_logic_for_ryanair--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ryanair.[KZVQOX-K8K7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform