Terug

problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. G.

Naar: MSC Cruises Belgium

19/10/2020

Geachte, wij boekten een cruise op 13/03/2020 met reservatienr 036311070. Aangezien de cruise wegens corona geannuleerd werd, vroegen wij het gestorte bedrag terug. Wij kregen een creditnota nr 20-SE-0006415/#20-SE-0002510 van 459,00€. Wij hebben hieromtrent al meerdere telefonische oproepen gedaan maar nog steeds niets ontvangen.Graag DRINGEND terugbetaling van dit bedrag.

Berichten (4)

MSC Cruises Belgium

Naar: H. G.

29/10/2020

Geachte,We hebben uw bericht omtrent de reservering van de heer Franky Daneels (Bk 36311070) goed ontvangen.Momenteel kunnen we helaas niet overgaan tot een terugbetaling van het cruisetarief.Gezien de evolutie van deze gezondheidscrisis die de hele wereld treft, heeft de toerismesector bij het ministerie een verzoek ingediend om een voucher in plaats van een terugbetaling te kunnen geven aan de betrokken klanten. Deze aanvraag werd goedgekeurd in verschillende Europese landen, waaronder Italie, Spanje, Nederland, Frankrijk en Belgie. Dit verzoek aan de Belgische regering was het onderwerp van de ondertekening van het ministerieel besluit van 23 maart 2020 en werd aangevuld door het ministerieel besluit van 3 april 2020.Met de richtlijnen van ons hoofdkantoor trachten we om zo flexibel mogelijk te blijven in deze moeilijke tijden. De betrokken klanten kunnen hun vouchers gebruiken voor vertrekken tot 31 december 2021.De kwaliteit van onze cruises blijft ongewijzigd en dankzij onze gezondheids- en veilgheidsprotocol cruisen onze passagiers zonder zorgen. We hopen om de heer Daneels binnenkort aan boord te mogen verwewlkomen en hem volop te laten genieten van een uitzonderlijke cruise.Om zijn volgend vertrek te organiseren verwijzen we de heer Daneels graag door naar onze collega's van de reserveringsdienst (via backoffice@msccruises.be) die hem alle nodige informatie zullen kunnen geven.Indien de heer Daneels de voucher niet wenst te gebruiken kan een terugbetaling aangevraagd worden 12 maanden nadat deze uitgestuurd is geweest. We vragen om dan opnieuw contact met ons te nemen.We blijven ter beschikking voor eventuele verdere vragen.Met vriendelijke groeten,MSC Customer Care Team

H. G.

Naar: MSC Cruises Belgium

30/10/2020

Wanneer kunnen wij de voucher ontvangen?

MSC Cruises Belgium

Naar: H. G.

13/11/2020

Geachte mevrouw,Geachte heer,We hebben uw bericht omtrent de reservatie van de heer Franky Daneels (Bk 36311070) goed ontvangen.Graag willen we ons eerst en vooral verontschuldigen voor de wachttijd. Onze diensten hebben helaas vertraging opgelopen ten gevolge van de Covid-19 uitbraak.We hopen dat u alsook uw familie gezond en wel zijn.De heer Daneels heeft normaliter enkele maanden geleden een voucher gekregen die rechtstreeks doorgestuurd werd door ons hoofdkantoor. We betreuren te lezen dat het document niet in goede orde werd ontvangen.Gezien de voucher een automatische email is raden we hem aan om eveneens in zijn spam email box te zoeken.Desalnietemin, hebben we reeds een aanvraag ingediend zodat de voucher een tweede maal wordt opgestuurd naar de heer Daneels. Hij ontvangt de koppij normaliter in de loop van volgende week.We blijven uiteraard ter beschikking voor eventuele vragen.Met vriendelijke groeten,MSC Customer Care Team

MSC Cruises Belgium

Naar: H. G.

23/11/2020

Geachte,Graag willen we ons verontschuldigen voor de wachttijd.De onderstaande email werd reeds beantwoord door onze dienst op 29 oktober. Uw referentie (CPTBE01074472-03) werd volgens de procedure vermeld in het onderwerp.We blijven uiteraard steeds ter beschikking voor verdere vragen.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,MSC Customer Care Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform