Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Edenred Belgium

15/09/2020

Beste, ik bestelde op 6 en 7/9 2 vouchers, 1 voor Bol.com en 1 voor Collishop.Ik wou een aankoop doen bij Bol.com met deze voucher, maar die bleek niet te werken, na nazicht van Bol.com zou er een technisch probleem zijn let deze voucher en kon ik deze niet gebruiken voor mijn aankoop.De tweede voucher was voor Collishop, waar ik dan de aankoop die ik niet kon doen via Bol.com, zou uitvoeren, daar ik dit artikel nodig had.Ik kocht twee vouchers aan voor Collishop, 1 van 50 euro (deze was oké) en 1 van 10 euro, daar stond geen beveiligingscode op, dus daar wilden ze bij Colruyt niets van weten en zeiden daar kunnen we niets mee doen??Na verschillende mails om te vragen om aub de eerste voucher van Bol.com die niet werkte terug te betalen (50 euro), alsook die van 10 euro van Collishop die ik niet heb kunnen gebruiken, ik kan u het bewijs afleveren, gelukkig had ik een bankkaart bij, heb deze nog apart moeten betalen.Dus ik heb jullie direct gecontacteerd om te zeggen eerst van die 50 euro (Bol.com) dat deze niet werkt en de tweede van 10 euro (Collishop) dat deze onvolledig was...maar tot nu toe krijg ik meldingen we kunnen dat niet terugbetalen, waar slaagt dat nu op?? Als het had gewerkt had ik geen twee keer dat bedrag moeten neerleggen, ik ben ook niet Rockefeller, het is al moeilijk genoeg tegenwoordig.Dus AUB gelieve mij de 2 vouchers die NIET KONDEN GEBRUIKT worden terug te betalen.Met dank.Chantal Van Dessel

Berichten (18)

C. V.

Naar: Edenred Belgium

18/09/2020

Geachte, ik kom juist terug van de Colruyt in Mortsel en er waren DRIE mensen bij aan de kassa geroepen, Levy, Wannes en Erwin en geen enkele van die drie kon de voucher inbrengen er werd STEEDS een code gevraagd...dus aub stort dat terug..In Bol.com staat de Voucher nog steeds in lichtgrijs en kan ook NIET GEBRUIKT WORDEN, dus ook dat geld wil ik terug..Ik schrijf hier ook op EER EN GEWETEN, dat ik deze VOUCHERS NOOIT GA GEBRUIKEN, ze werken toch niet.Bedankt,Chantal

C. V.

Naar: Edenred Belgium

21/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: C. V.

21/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

C. V.

Naar: Edenred Belgium

21/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

C. V.

Naar: Edenred Belgium

22/09/2020

Nog steeds staat het bij Bol.com in licht grijs en kan nog steeds niet de bon zonder code bij Colruyt gebruiken :(

C. V.

Naar: Edenred Belgium

22/09/2020

Bijlage ging er niet bij...

C. V.

Naar: Edenred Belgium

23/09/2020

En vandaag NOG STEEDS in het lichtgrijs..dus NOG STEEDS niet te gebruiken...

C. V.

Naar: Edenred Belgium

30/09/2020

Geachte, nog steeds met een voucher waar ik niets mee kan doen???? Gelieve dit aub recht te zetten, aub. Bedankt.

Edenred Belgium

Naar: C. V.

09/10/2020

Beste,We verwijzen u vriendelijk naar de mail die we op 21 september hebben verstuurd.En blijven bij ons standpunt.We blijven te uwer beschikking voor verdere inlichtingen.Met vriendelijke groeten,Josiane MakoloEEP Support OfficerEdenredBd. Du Souverain - Vorstlaan,165 B91160 Brussels - BelgiumPlan d'accès multimodal (PDF).Het multimodaal toegangsplan (PDF).

C. V.

Naar: Edenred Belgium

09/10/2020

Dus ik koop Vouchers bij jullie, ze werken niet...en dan laat u het zo maar??? Neen dat kan niet. Jullie hadden een code op de voucher moeten zetten volgens Collishop en Colruyt (winkel)..bij Bol.com is er gewoon een fout in de Voucher en daarom kan deze niet gebruikt worden. Dit gaat over in totaal 60 euro, dat laat ik niet zo maar. Bedankt.

Edenred Belgium

Naar: C. V.

15/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

C. V.

Naar: Edenred Belgium

15/10/2020

Geachte, na mij leugenachtig te maken, ben ik het meer dan beu..Moest ik ze kunnen gebruiken, had ik dat al gedaan. Colruyt aanvaard de Voucher NIET en Bol.com zegt dat er een probleem is met de Voucher meer kan ik u niet vertellen. Maar ik vind het ontzettend erg dat ik als consument wordt gestraft door fouten tussen jullie..Echt een schandaal. Voor mij is 60 euro heel veel..misschien niet voor u, maar voor mij wel.

Edenred Belgium

Naar: C. V.

23/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

C. V.

Naar: Edenred Belgium

23/10/2020

En ik blijf het ook zeggen...die van 10 euro van Collishop WORDT NIET AANGENOMEN, na reeds 6 keer het gevraagd te hebben in de winkel, elke keer de reactie zonder veiligheidscode kunnen we deze NIET GEBRUIKEN..AUB waarom doen jullie nu zo lastig, geef er gewoon eentje met zo een code en annuleer de andere is toch niet moeilijk.Die van BOL.com staat nog steeds in het lichtgrijs onder mijn bons en kan NIET gebruikt worden.Waarom zou ik blijven voortvragen als het zou gelukt zijn??? U denkt echt dat ik achterlijk ben of wat?Annuleer gewoon de slechte of niet werkende en maak er nieuwe op..als wij in de firma een technisch probleem hebben met iets, ja dan hermaak je deze voor de klant. Dit is niet de klant zijn schuld....en deze moet er niet onder lijden..ik ben dat zo moe te moeten strijden waar ik niets aan kan doen.

C. V.

Naar: Edenred Belgium

27/10/2020

Nog eens geprobeerd bij Colruyt en ook bij hun app Xtra...zie bijlage nog steeds dezelfde vraag. Code??? Dus nog niets...ik begrijp echt niet waarom Edenred dit niet wil rechtzetten.

Edenred Belgium

Naar: C. V.

03/11/2020

Beste,We hebben onze contacten bij Bol en Collishopshop gecontacteerd.En we hebben vernomen dat uw voucher met code6064364563083646395 werd geblokkeerd door hun klantenservice. Maar dat u ondertussen al een vervangende cadeaukaart hebt gekregen.Bij Collishop hebben ze ons meegedeeld dat de voucher misschien niet werd aanvaard, omdat u iets wou aankopen dat niet mogelijk is met deze voucher, of dat de print versie niet duidelijk genoeg is.We hebben niet beweerd dat deze voucher in de app gebruikt kan worden, we melden sinds het begin dat ze enkel aan de kassa zelf gebruikt kunnen worden.We hopen dat u spoedig gebruik kan maken van de vouchers.Fijne dag verder.Josiane MakoloEEP Support OfficerEdenredBd. Du Souverain - Vorstlaan,165 B91160 Brussels - BelgiumPlan d'accès multimodal (PDF).Het multimodaal toegangsplan (PDF).

C. V.

Naar: Edenred Belgium

03/11/2020

Beste,Bol.com heeft mij na veel zagen idd. 3 dagen terug een vervanging gegeven, gewoon omdat die van jullie niet werktte en als klantenservice.Voor Colruyt: dit is flauwe kul, ik had 2 vouchers bij 1 van 50 en 1 van 10, voor een soepmaker, die van 50 stond een code op geen probleem, die van 10 konden ze NIET inbrengen zonder die code, gisteren nog eens naar Colruyt geweest, ZELFDE ANTWOORD zonder code kunnen we hier niets mee doen, dus ik word gestraft omdat jullie er geen code hebben opgezet ...

C. V.

Naar: Edenred Belgium

16/11/2020

Ik ga deze klacht afsluiten. Bol.com heeft eerlijk zijn verantwoordelijk (in jullie plaats) genomen en me effectief een andere bon gegeven omdat die van jullie niet ging.Colruyt daartegen die spelen gewoon met een mens zijn voeten, toen in september wilde ze de bon niet aannemen omdat de veiligheidscode er niet opstond. Na verschillende keren te proberen ook de barcode werkte niet, heb ik nog eens gevraagd enkele dagen terug wat nu met die voucher, jullie gaven geen andere, zij wilden hem niet aannemen omdat hij niet werkte: geen veiligheidscode en volgens verschillende medewerkers daar werkte de barcode ook niet..Maar wat kreeg ik nu voor antwoord omdat ik zei er moet toch een mogelijkheid zijn om zonder de veiligheidscode mijn voucher te kunnen gebruiken...: er staat een barcode op en dan moeten ze die maar proberen te gebruiken...maar die werkt (volgens hun medewerkers) ook niet...ofwel zijn ze heel goed met mijn voeten aan het spelen en laten ze me elke keer terugkomen om nog eens te kunnen lachen.Daar jullie toch niets willen doen, is het onnodig om deze klacht open te laten staan, let wel ik ben helemaal niet tevreden hoor, want als ik eerlijk mag zijn, is het voor jullie veel makkelijker om dit op te lossen, je annuleert degene zonder code en je maakt een nieuwe op met een code..maar ja ik geef het op.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform