Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: Brico Belgium

31/08/2020

Wij hebben op 19/0/20 een airco teruggebracht en groot was onze verbazing dat we maar het aankoopbedrag terugkregen min 20%. Er staat duidelijk op het kasticket dat we 30 dagen de tijd hebben om het artikel in de oorspronkelijke verpakking terug te brengen. Dit hebben we ook gedaan, volledig mooi terug ingepakt als bij aankoop. Waarom wordt er 20% afgetrokken??? Dit staat nergens vermeld. In het verleden heb ik, zoals ook vrienden van mij, artikelen teruggebracht , die zijn geopend en kregen we altijd het volledig bedrag terug. Waarom nu niet? Wij hebben deze airco voor mijn moeder die 85 jaar is gekocht, spijtig genoeg gaf deze niet genoeg verkoeling. Mijn moeder heeft 3 keer contact opgenomen met uw winkel en die meneer zei dat ze nog maar eens moest proberen, na 4 dagen was het nog niet goed en belde ze terug en de verkoper zei dat ze deze mocht terugbrengen en de volledige som terug kreeg. Daar wij een week op vakantie waren, konden wij nu pas komen. Maar dit werd geweigerd door een zekere Dimitri. We hebben toen de politie gecontacteerd en zij zeiden ook dat dit niet kom en wij klacht moeten neerleggen bij de consumentendienst. Zij hebben onze melding geregistreerd in hun computer. Wij hebben het toestel in perfecte staat teruggebracht, nog zelfs met de blauwe plakkers aan. Dit staat ook vermeld op het retourticket Intact binnengebracht met een stempel van de winkel en een paraaf van een medewerker van uw winkel.Als u 20% aftrekt moet dit ook op uw kasticket vermeld staan, en dat is niet het geval. Er staat ook nergens vermeld of die gebruikt mag zijn of niet.

Berichten (1)

Brico Belgium

Naar: K. T.

10/09/2020

Geachte Test-aankoop, geachte Meneer, geachte Mevrouw,We hebben contact met Mevrouw Toledano opgenomen en hebben samen beslist om een terugbetaling van 87,84Eur op haar bankrekening.Het storten van het terugbetaling werd vandaag aangevraagd aan onze boekhouder.Inmiddels verblijven we met de meeste hoogachting.Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,Melanie DeproostKlanten Service ClientèleZelliksesteenweg 65Chaussée de Zelik 651082 Brussel - BruxellesBelgie - Belgiquewww.maxedadiygroup.comCoC/KvK 33140909 (Maxeda DIY B.V.)--- disclaimer ---www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform