Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. I.

Naar: Goboony

29/08/2020

Beste, begin vh jaar hadden wij een camper gehuurd via gobonoony, om eind mei op vakantie te gaan. Door de omstandigheden met Corona hadden we de camper omgeboekt naar eind september. Maar daar we ons nog steeds niet veilig voelden en mits de reis voorzien was naar Zwitserland en zowiezo 10 dagen in quarantaine moeten, hebben we onze reis moeten annuleren. Tot onze grote spijt, hebben we de helft van ons geld verloren. Ik heb een paar mailtjes gedaan naar Goboony met de vermelding dat dit toch een geval van overmacht is. Maar nee wij krijgen maar een kleine som terug betaald. Nu heb ik geconstateerd dat het bedrag nog steeds niet terug betaald is. Vandaag keek ik mijn account van Goboony na en kreeg te zien dat de foto van mijn rijbewijs niet kon geïdentificeerd worden en zodanig mijn geld niet kan overgemaakt worden. Ook mijn gsm nummer wordt blijkbaar niet geaccepteerd, moet steeds mijn nummer verifiëren, en telkens wanneer ik dit wil doen, krijg ik de vermelding vul de code in, die op dit nummer is gestuurd via sms maar ze sturen mij geen code. Ik heb een vermoeden dat wij ons geld waar we nog recht op hebben nooit gaan zien. Ben echt niet te spreken over Goboony. Zelf vind ik niet dat ze bijna het ganse bedrag voor hun houden van de reeds betaalde som vd huur. Mvg Els Istas

Berichten (1)

Goboony

Naar: E. I.

11/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform