Beste, ik kocht een ijskast Whirlpool, ARG 8161 A++ voor € 689,- ,welke geleverd werd op 9.07.2020 met een prijsgarantie van de laagste prijs.Bij Elektro Lommelen kost deze ijskast : € 557,-4 Dagen later dus binnen de termijn van 30 dagen werd u op 13.07.2020 een vraag om terugbetaling gestuurd, met staving van de folderdocumenten van Elektro Lommelen.Met uw terugbetalingsreferentie 99113075 ontving ik op 20.07.2020 het laconieke bericht dat Elektro Lommelen geen concurrent is, waarop u uw prijs aanpast. Op wie dan wel ?Uw reclame van de laagste prijsgarantie is dus niet van toepassing op de echte concurrenten. Ik ben ongeveer 48 jaar klant, nog ten tijde van Van Praag.Proficiat om zo uw trouwe klanten te behandelen.Naast de ijskast, zijn ook onze diepvriezer en TV, allebei bij jullie gekocht, aan vervanging toe. Een steelstofzuiger ook bij jullie gekocht is gisteren defect geraakt.Wat raadt u ons aan ? Bij Vanden Borre kopen of toch maar beter eerst de Belgische markt afschuimen ?Dit klachtenformulier heb ik ingevuld op de site van Testaankoop.Met vriendelijke groeten