Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Brussels Airlines

24/07/2020

Onze vlucht bij Brussels airlines werd geannuleerd en er werd ons dezelfde dag s ochtends een alternatief geboden, wat gezien schooldag jammer genoeg niet mogelijk was voor ons. Wij kregen na een maand, op 29/6 onderstaande mail, maar tot hiertoe nog steeds geen terugbetaling ontvangen: Ik dank u voor uw email aangaande uw boeking met referentie RVKZYE. Naar aanleiding van uw vraag heb ik de terugbetaling van deze boeking aangevraagd (5 personen). De terugbetaling zal gebeuren via de kredietkaart die gebruikt werd om de reservatie te bevestigen. Wees er zeker van dat wij uw terugbetalingsaanvraag opvolgen. Op dit moment ontvangen wij echter een groot aantal vergelijkbare verzoeken. Brussels Airlines werkt hard aan een tijdige terugbetaling. Wij vragen dan ook uw begrip voor het feit dat de terugbetaling als gevolg van de pandemie en de moeilijkheden die deze crisis met zich meebrengt, mogelijk niet binnen de gebruikelijke termijnen kan worden verwerkt. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken en danken u voor uw begrip tijdens deze uitzonderlijke crisis. Hartelijk dank voor uw vertrouwen in Brussels Airlines! Met vriendelijke groeten, Nancy Van HerckCustomer Relations representative | Customer Relations

Berichten (4)

Brussels Airlines

Naar: J. L.

10/08/2020

Geachte,Uw ref: CPTBE00989223-17Naar aanleiding van jeherinneringsemail van 3 augustus stuur ik u in bijlage het antwoord dat u vanmijn mocht ontvangen op 27juli.Mocht u nog vragen ofopmerkingen hebben, gelieve dan niet te aarzelen me dit te laten weten.Met vriendelijkegroeten,Nancy Van HerckCustomer Relations________________b.house Brussels Airport Airport bld 26 box 1a.4 General Aviation - Ringbaan B-1831 Diegem Belgiumphone: +32 2 723 85 70 www.brusselsairlines.comBrussels Airlines NV/SAThis e-mail isconfidential and is subject to disclaimers. Details can be found here.

J. L.

Naar: Brussels Airlines

10/08/2020

Beste mevrouw Van Herck, hartelijk dank voor uw reactie. Mag ik vragen over welke mail van 27/7 u het heeft, aub? Wij hebben niets meer van u vernomen sinds 29/6....ik vermoed dat 6 weken toch ver buiten de gebruikelijke termijnen ligt waarover wordt gesproken. Ryanair heeft ons ondertussen wel op de correcte manier terugbetaald en dit ging over de terugvlucht een week later. Dan verwacht ik van jullie niets minder.Ik zou namelijk graag positief kunnen zijn over de correctheid, bereidwilligheid en klantvriendelijkheid van onze Belgische vliegmaatschappij. Dank voor uw spoedige tussenkomst! mvg, Fam Leyers-Wouters

Brussels Airlines

Naar: J. L.

11/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. L.

Naar: Brussels Airlines

11/08/2020

Beste mevrouw Van Herck, uw vraag voor terugbetaling dateerde al van 29 juni ll. Wij ontvingen nog steeds niets terug 6 weken later. Dan was "ons probleem" duidelijk nog niet opgelost, denk ik dan. Vandaar mijn mail van gisterenavond. Zonet controleerde ik mijn visakaart en zie ik met veel tevredenheid eindelijk een positieve storting verschijnen. Hartelijk dank voor uw hulp! Mvg, Fam Leyers-Wouters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform