Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: OPODO

09/07/2020

Beste,Ik bestelde tickets via de website van Opodo. Maar nu gebruiken ze het corona virus als excuus om mij vouchers aan te bieden. Ik zat voor 4 maanden vast in japan en heb in totaal 4 vluchten die ik graag terugbetaald had. Ik heb reeds aangetekende brieven verstuurd en telkens hun mails met vraag om toestemming te geven om een voucher te accepteren genegeerd. Ik had in dezelfde periode een reis naar Parijs geboekt via Thalys voor mijn zaak. Ik heb onmiddellijk een terugbetaling gekregen. Waarom is het zo moeilijk om je geld terug te krijgen bij vliegtuigmaatschappijen? Ik ben een kleine zelfstandige in de muziekindustrie. Coronavirus is geen excuus om iemand zijn geld terug te bezorgen. Deze dubieuze maatschappijen als opodo, finair en turkish airlines moeten ipv subsidies aan te vragen klanten hun geld terugbetalen... Ik geef niet op :) Dankjewel!

Berichten (1)

L. G.

Naar: OPODO

27/07/2020

Geachte Opodo, U heeft me een credit nota gestuurd, maar deze is enkel voor 1 en 2 juni. Dit is hald werk en ik verwacht daarom de creditnota van mijn reis op 21 maart 2020 van de volgende vluchten met confirmation number QUHOI5 en met referentie 491357707Fukuoka to Tokio – JL 3052Mar 21, 7:15 AM–9:00 AMTokio to Helsinki – JL 6801Mar 21, 11:55 AM–3:10 PMHelsinki to Brussel – JL 6833Mar 21, 4:40 PM–6:20 PMOmwille van jullie communicatie onkunde heb ik 3,5 maanden vast gezeten in Japan. Ik ben uiteindelijk met het correcte KLM terug naar huis kunnen vliegen. Jullie bedrijf is een schande. Indien ik geen creditnota ontvang zet ik hier een advocaat op en vraag ik een schadevergoeding bovenop dit alles.Laura Groeseneken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform