Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: KREFEL

25/06/2020

Beste, ik bestelde op 09/06 een laptop op de webwinkel van de firma Krefel. Na twee weken was deze nog steeds niet geleverd. Hierop moest ik zelf telefonisch contact opnemen met de klantendienst van hun partner Tones. Uit dit telefonisch contact werd mij verteld dat mijn laptop verloren is geraakt bij de koerierdienst GLS. Er zal spoedig een creditnota opgemaakt worden opdat de bestelde laptop niet meer voorradig was. Hierop heb ik via e-mail verschillende malen contact proberen opnemen met Krefel zelf omdat deze instaan voor de terugbetaling. Op deze mails krijg ik echter geen antwoord. Telefonisch is de klantendienst van Krefel ook niet bereikbaar. Wanneer ik de klantendienst kan bereiken via de applicatie Facebook, wordt mijn probleem weggelachen door de medewerker. Graag had ik via deze weg de terugbetaling van mijn bestelling bekomen. Dit was voor een totaal bedrag van 999,95 euro.

Berichten (3)

KREFEL

Naar: B. R.

25/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

B. R.

Naar: KREFEL

30/06/2020

Bij deze nog steeds geen oplossing. Krefel is zelfs niet bereikbaar, noch krijg ik antwoord op mijn verzonden e-mails.

KREFEL

Naar: B. R.

30/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform