Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. I.

Naar: VENTE-UNIQUE.BE

19/06/2020

Beste, ik bestelde op 22/02/2020 een hoekbank ter waarde van 1100 euro bijna op Vente-Unique. Door al het corona gebeuren snapte ik dat de leveringstermijn uitgesteld werd en heb ik dus maar gewacht tot ik een nieuwe afspraak kon maken voor de levering.Dit heb ik dan gedaan, maar helaas is de levering nooit gebeurd. Ik heb de klantendienst ook aantal keren gecontacteerd met de vraag wanneer mijn bestelling zou aankomen en of het al verzonden was. Hierop kreeg ik telkens als antwoord dat het doorgegeven zou worden. Op de TrackandTrace was ook alleen maar te zien dat er een probleem was met de sortering. Niet duidelijk dus.Omdat ik het wachten beu werd, heb ik mijn bestelling geannuleerd via mail. Deze werd goedgekeurd op 28/05/2020. We zijn nu bijna 3 weken verder en raad eens ik ben nog steeds niet terugbetaald. Twee dagen geleden had ik ook gebeld om te vragen wanneer het teruggestort zou worden met als antwoord dat het binnen de 2 dagen op mijn bankrekening zou staan. Jammer genoeg staat er nog steeds niks op. Deze website is dus verre van betrouwbaar en de klantendienst deugt gewoon niet! Ik wacht nu nog steeds op de terugbetaling van 1099 euro!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform