Beste,Op 2 april jl. bestelde ik bij Lommelen NV een inductiekookplaat van 133,00 euro. Ik schreef het bedrag meteen over op de rekening van Lommelen NV, maar kreeg geen enkele bevestiging van de bestelling of betaling. Bij navraag bleek dat ze het geld wel hadden ontvangen, maar dat het enkele weken kon duren vooraleer het toestel geleverd zou worden. Begin mei had ik nog steeds niets ontvangen. Op mijn herhaalde vragen kreeg ik ontwijkende en vage antwoorden. Het standaardantwoord was dat het nog 2 weken zou duren. Op 5 mei vroeg ik om een annulatie van de bestelling en een terugbetaling van 133,00 euro. Ik moest herhaaldelijk aandringen om de annulatie te laten doorgaan (er werd mij zelfs gezegd dat ik dit toestel toch nergens anders zou kunnen kopen). De annulatie gebeurde pas definitief op 8 mei. De terugbetaling zou binnen 14 dagen gebeuren. We zijn nu 3 weken verder en er is nog niets terugbetaald. Op mijn laatste mail kreeg ik als antwoord dat de behandeling van mijn klacht steeds weer achteraan in de rij komt te staan als gevolg van mijn mails. Ik ben de uitvluchten, smoezen en intimidatie beu en wil mijn geld terug. Ik heb intussen bij een ander bedrijf een soortgelijk toestel gekocht. Dit werd 1 week na de bestelling al bij mij thuis geleverd. Om maar te zeggen.