Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Europ Assistance Belgium

26/05/2020

Wij hebben een verzekering genomen bij Europ Assistance voor onze reis naar Oeganda.Het probleem is echter dat Oeganda wel vanaf 1 juli terug passagiers zou toelaten. MAAR de aangekomen reizigers moeten 14 dagen in quarantaine alvorens het land in te mogen. Dat is dus onmogelijk voor ons. We zien ons dan ook genoodzaakt om deze verzekering te annuleren. Eveneens geeft Ministerie van Buitenlandse zaken negatief reisadvies voor Oeganda. Wij vinden het niet kunnen dat wij ons bedrag niet terugkrijgen. Dit is toch een zaak van overmacht?? Wij krijgen een voucher volgend jaar???? Gaat niet voor ons...Een latere datum is eveneens onmogelijk. Voor boekingen binnen Europa zou dit geen enkel probleem geweest zijn voor ons maar dit is wel Afrika...Totaal andere situatie...

Berichten (2)

D. M.

Naar: Europ Assistance Belgium

01/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

Europ Assistance Belgium

Naar: D. M.

23/06/2020

Beste mevrouw MaquetWij hebben het dossier nagekeken en geven graag toelichting.Wanneer onze klanten van het aanbod van een voucher geen gebruik willen maken, betalen wij uiteraard de premie terug van een toekomstig risico dat vervalt.Kan u ons uw bankrekeningnummer meedelen zodat ons Customer Care Center eersaags de terugbetaling van 252 EUR kan regelen?Wij hopen in de toekomst opnieuw op uw vertrouwen te kunnen rekenen.Met vriendelijke groetenDirk PatoorComplaints OfficerEurop Assistance BelgiumA:Boulevard du Triomphe 1721160Bruxelles Triomflaan 1721160BrusselE:complaints@europ-assistance.beT:32 2 533 75 75


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform