Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. I.

Naar: FNAC BELGIUM

19/05/2020

Beste, Op 22 april 2020 19u47: bestelde ik online bij Fnac: bestelling één Logitech C920 Full HD Webcam met als aankoopbedrag 94,99 euro. Ik betaalde direct online.Dit artikel zou volgens uw website van 22 april 2020 op stock zijn en direct worden verzonden. Tot op heden heb ik nog altijd niets ontvangen.Ik merk dat u na herhaalde vraag een terugbetaling weigert, ondanks mijn herhaalde vragen per e-mail.1. 14 mei 19u51: Mijn e-mail aan uw klantendienst (Fnac België)Ik meld dat de online-bestelling reeds is gevalideerd op 22/4/20 en zou verzonden worden op 12/5/20 volgens hun verzendstatus.Ik schrijf “Ik zie dat jullie nog altijd niets gedaan hebben aan deze voorbereiding. Ik heb deze webcam nodig voor mijn examens. “Ik vraag deze vriendelijk dringend te verzenden aangezien het nu 2 dagen na hun te verzenden datum is.2. 15 mei 2020: 2u00: Het antwoord van uw klantendienst (Fnac België)U geeft mij de keuze om deze bestelling te annuleren via een link, maar die link werkt niet, dus ik reageer opnieuw via e-mail en herhaal mijn annulatie en vraag tot terugbetaling.3. 16 mei ’20: Ik koop een webcam bij een andere winkel aangezien ik die onmiddellijk nodig heb voor mijn examens en wij geen risico meer kunnen nemen.4. 16 mei ‘20 om 22u33: Ik herhaal vriendelijk per e-mail mijn annulatie aan uw klantendienst (Fnac België)“Zoals u zelf heeft aangegeven kunnen wij deze bestelling annuleren aangezien u op de website aangaf dat dit artikel in stock was, wat niet het geval is.Wij stellen u daarom in gebreke en wensen deze bestelling te annuleren.U mag asap het door ons betaalde bedrag terugstorten op mijn rekeningnummer: (nummer en naam meegedeeld in de e-mail.)5. 17 mei 2u04: gelezen in de nacht door uw callcenter: mailflowe.fnac.com6. 18 mei 13u41: U negeert volledige mijn klacht en stuur een zeer algemene e-mail naar mij op 18 mei ‘20- U spreekt dus van een mogelijkheid tot annulatie op 15 mei, doch deze link werkt niet.- U negeert volledig mijn annulatie per e-mail en ingebrekestelling, alsook mijn vraag tot terugbetaling.7. 18 mei 15u17: Ik stuur opnieuw dezelfde e-mail naar uw klantendienst met dezelfde vraag tot annulering en teruggave van mijn geld. Deze keer is mijn toon heel duidelijk en mijn vraag heel duidelijk. Ik verlang 3% interesten vanaf heden bij weigering tot terugbetaling op het bedrag van 94,99 euro.8. 18 mei 21u25 : E-mail van uw klantendienst U negeert mijn annulatie en stuurt plotseling toch tegen mijn wens in de webcam.10. 18 mei 21u25 : Mijn antwoord e-mail aan uw klantendienstIk herhaal dezelde klacht en ben nu heel boos omdat mijn vraag tot terugbetaling volledig geweigerd werd.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt

Berichten (5)

L. I.

Naar: FNAC BELGIUM

19/05/2020

Geachte Fnac België,Aangezien u tegen mijn wens in beslist hebt om vandaag klaar te maken om via BPost dit artikel toe te sturen, ben ik ook nog eens verplicht dit te herroepen en verlang ik een bijkomende schadevergoeding ten bedrage van de kosten van de retourzending: 15.43 €. Dit bedrag komt bovendien bovenop het bedrag van het artikel.

FNAC BELGIUM

Naar: L. I.

23/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

L. I.

Naar: FNAC BELGIUM

25/05/2020

Beste Fnac Belgium,Dank u wel dat u de retourkosten, naast het aankoopbedrag van het artikel, wil terugbetalen. Het artikel ligt nog altijd klaar om retour te zenden.Gelieve een retouretiket aan te maken bij Bpost voor mij en mij dit door te mailen.Hiermee kan ik dit artikel asap terugsturen. Met vriendelijke groeten,Linda Imbrechts

L. I.

Naar: FNAC BELGIUM

28/05/2020

Geachte Fnac Belgium,Ik wacht nog altijd op het retourticket. Door uw nalatigheid riskeer ik de 14 dagen te overschrijden. Alweer reageert u niet meer, zoals in het begin op mijn klacht.

FNAC BELGIUM

Naar: L. I.

16/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform