Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Mega

04/05/2020

Bij de jaarlijkse eindafrekening van mijn energiecontract bij Mega in mijn voordeel zou het saldo op 07/04 terugbetaald worden op voorwaarde dat ik geen openstaande facturen meer had en dat ze in het bezit waren van een rekeningnr. Eind april heb ik zelf contact opgenomen, daar de terugbetaling nog steeds niet was gebeurd. Als antwoord krijg ik de vraag op welk rekeningnr de terugbetaling mag gebeuren (niettegenstaande dat er al 11x betaald was van hetzelfde rekeningnr). Het lijkt er dus op dat jullie briefwisseling moet vermelden dat jullie aan de klant vragen om het rekeningnr te bezorgen waarop het saldo mag terugbetaald worden, wat veel correcter zou zijn. We zijn ondertussen bijna een maand later en nog geen terugbetaling. Kunnen wij als particulier misschien ook eens aanmaningskosten en interesten? Ik pleit er dus voor om de inhoud van jullie briefwisseling correct te maken.

Berichten (2)

Mega

Naar: K. D.

07/05/2020

- N'écrivez pas sous cette ligne -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Problemen met terugbetaling (CPTBE00893313-40)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesCustomer Experience Manager Mega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Mise à jour par  : Klachtenbox, 4 mai 2020 à 14:42:55 UTC+2 (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Cet e-mail provient de Mega.[44Q8O4-08WO]

Mega

Naar: K. D.

05/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform