Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: EMMA Matelas

04/03/2020

Ik bestelde op 30-12-2019 2 matrassen die toen een levertijd hadden van 8-10 werkdagen.Nadat deze termijn niet werd gehaald kreeg ik op 15-01-2020 een mail dat de verzending week 4 zou gebeuren.Ook deze deadline werd niet gehaald en ik kreeg op 21-01-2020 een nieuwe mail dat de matrassen week 5 verstuurd zouden worden.Ik heb dan telefonisch contact gehad en gemeld dat ik mijn order wou annuleren. Dit was geen probleem.Ik kreeg dan op 22 januari een mail met de vraag om mijn IBAN nummer door te sturen voor de terugbetaling.Dit heb ik direct gedaan en ik kreeg dan ook direct een mail terug dat dit in orde was en de terugbetaling in verwerking was en dit zou 2 weken duren.Toen kreeg ik enkele dagen later op 28 januari ineens een trackingnummer met de melding dat de matrassen onderweg waren.Ik heb dan de klantendienst gecontacteerd en ze konden dit niet meer tegen houden.Ik kreeg het advies van de pakketten gewoon te weigeren aan de deur.Ik was op de dag van de levering niet thuis, ik had in de website van DPD de koerier duidelijk aangegeven dat de pakketten niet geleverd mochten worden.Helaas werd hier geen gehoor aan gegeven en werden de pakketten gewoon neergezet aan mijn huis. Heb dan weer contact gehad met emma matras en ze hebben mij dan 2 retourlabels voor GLS gestuurd. Ik heb dan zelf de matrassen terug gestuurd op 30 januari.De matrassen zijn bij Emma toegekomen op 11 februari.Ik heb dan nogmaals contact gehad met Emma ivm de terugbetaling. De persoon in kwestie kon hiervan niets terugvinden en heeft de vraag dan intern doorgestuurd.Vreemd want volgens hun eerste mail op 22 januari was de terugbetaling reeds gestart.Ik heb dan op 27 februari een mail gekregen dat ze mijn iban hebben doorgegeven aan de financiële dienst en dat de terugbetaling binnen 21 werkdagen in orde zou zijn. Ze vermelden in diezelfde mail ook dat de terugbetaling via dezelfde betaalmethode zal gebeuren die ik voor de betaling had gebruikt.Dit was echter via Paypal, dus ze hadden hier mijn IBAN nummer al helemaal niet voor nodig.Graag een snelle oplossing.Vind het zeer vreemd dat een bedrijf met zo'n slechte service reclame kan maken met een label van test aankoop.

Berichten (4)

EMMA Matelas

Naar: K. W.

09/03/2020

Beste  Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. Wij zullen contact opnemen met de klant om deze klacht zo snel mogelijk op te lossen. Als je verder nog vragen hebt, reageer op deze e-mail.  Wij staan je graag te woord.       Met vriendelijke groet,     Reinier van het Emma team   Emma Matras www.emma-matras.nl     Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie.   Wanneer u deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Wo, 4 Mrt at 10:48 AM , Klachtenbox schreef:External e-mail: Check sender/address before clicking links or opening attachments.

EMMA Matelas

Naar: K. W.

09/03/2020

Hallo Klachtenbox, Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is.   Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Vriendelijke groet, Het Emma team Hoe zou je de ervaring met onze service beoordelen? Uitstekend! Goed Voldoende Slecht Heel slecht

K. W.

Naar: EMMA Matelas

09/03/2020

Ik heb inderdaad net jullie mail ontvangen.Daarin is de oplossing dat ik weer mijn IBAN nummer kan doorgeven zodat de terugbetaling zo snel mogelijk kan worden gedaan. Echter gaf je collega in een vorige mail al het volgende aan."Wij hebben je IBAN doorgegeven aan de financiële afdeling. Zij zullen een terug betaling in werking zetten, deze kan je binnen 21 werkdagen terug verwachten. " deze mail heb ik gekregen op 27 februari nadat ik op 16 februari reeds mijn IBAN had doorgegeven.Het feit dat vandaag de terugbetaling zelfs nog niet gestart is laat weer maar eens zien hoe slecht de service wel niet is, onbegrijpelijk.Jullie kunnen op zijn minst de terugbetaling vandaag nog starten zodat ik niet weer 21 werkdagen moet wachten

EMMA Matelas

Naar: K. W.

11/03/2020

Hallo Klachtenbox, Onze service medewerker heeft aangegeven dat er aan je aanvraag wordt gewerkt en dat er een oplossing in zicht is.   Als je wilt kan je een beoordeling achterlaten door de enquete hieronder in te vullen. Vriendelijke groet, Het Emma team Hoe zou je de ervaring met onze service beoordelen? Uitstekend! Goed Voldoende Slecht Heel slecht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform