Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Takeaway

23/11/2019

Ik bestelde eten via takeaway en betaalde met bancontact maar kreeg geen bevestiging van takeaway. Daarom heb ik het een 2e maal geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Bij nazicht van de bankrekening is er inderdaad 2x 34,90 euro afgegaan. We hebben direct naar takeaway gebeld maar kregen telkens een bezettoon. We hebben ook meerdere berichten gestuurd. Takeaway is blijkbaar niet te bereiken. Ik zou graag het aan takeaway betaalde bedrag (2×34,90euro) terugkrijgen.

Berichten (5)

Takeaway

Naar: C. C.

29/11/2019

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------mouad jebari, 29 nov. 02:02 CETGeachte,Bedankt voor uw mail en voor uw bestelling bij Takeaway.com.Wij hebben uw betalingen kunnen terugvorderen en het online betaalde bedrag voor bestellingen die u niet ontving werd eveneens teruggestort. U ontvangt dit binnen de 5 werkdagen op uw rekening.Namens Takeaway.com bieden wij u alleszins reeds onze oprechte excuses aan en sturen wij u in een afzonderlijke mail ook een kortingsbon ter ter waarde van 10% op uw volgende bestelling, te gebruiken op onze site bij een restaurant naar keuze.Wij wensen u verder nog een zeer aangename avond.Met vriendelijke groeten,Takeaway.com--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[WVRDRV-L0P5]

C. C.

Naar: Takeaway

08/12/2019

Hallo, heb nog altijd niets op mijn rekening staan !

C. C.

Naar: Takeaway

09/12/2019

Hallo, het bedrag staat op mijn rekening , dank u wel .

Takeaway

Naar: C. C.

11/12/2019

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Remondo Ricca, 11 dec. 18:03 CETGeachte,Bedankt voor uw mail en voor uw bestelling bij Takeaway.com.Wij hebben uw betalingen kunnen terugvorderen en het online betaalde bedrag voor bestellingen die u niet ontving werd eveneens teruggestort op uw rekening. Deze terugbetaling werd uitgevoerd op 27-11-19 en heeft u normaal gezien al op uw rekening ontvangen.Namens Takeaway.com bieden wij u alleszins reeds onze oprechte excuses aan en sturen wij u in een afzonderlijke mail ook een kortingsbon toe ter waarde van 10% op uw volgende bestelling, te gebruiken op onze site bij een restaurant naar keuze.Wij wensen u verder nog een zeer aangename avond.Met vriendelijke groeten,Takeaway.com__brand_Takeaway.com BE--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[WVR47O-5098]

Takeaway

Naar: C. C.

11/12/2019

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Remondo Ricca, 11 dec. 18:03 CETGeachte,Bedankt voor uw mail en voor uw bestelling bij Takeaway.com.Wij hebben uw betalingen kunnen terugvorderen en het online betaalde bedrag voor bestellingen die u niet ontving werd eveneens teruggestort op uw rekening. Deze terugbetaling werd uitgevoerd op 27-11-19 en heeft u normaal gezien al op uw rekening ontvangen.Namens Takeaway.com bieden wij u alleszins reeds onze oprechte excuses aan en sturen wij u in een afzonderlijke mail ook een kortingsbon toe ter waarde van 10% op uw volgende bestelling, te gebruiken op onze site bij een restaurant naar keuze.Wij wensen u verder nog een zeer aangename avond.Met vriendelijke groeten,Takeaway.com__brand_Takeaway.com BE--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Takeaway.com BE.[WVR47O-5098]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform