Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: PLOPSALAND

04/11/2019

Beste, zaterdag 26 oktober heeft mijn moeder, 3 gewone tickets en 1 Bumba ticket gekocht voor Plopsaland via haar werk, AZ Groeninge , omdat ze hierbij een mooie korting genoot. Mijn man en ik hebben die dan betaald via de bancontact app (rekening op naam van Baert-Vanhauwaert). Tickets zijn echter nooit toegekomen per mail. Op maandag 28 oktober heeft m'n moeder dan telefonisch contact opgenomen met Plopsaland waarna gevraagd werd om het betalingsbewijs op te sturen. Dit heb ik dan ook op dinsdagnamiddag 29 oktober gedaan. Hierop kreeg ik diezelfde dag nog een reactie met de vraag op welke naam de bestelling stond en naar welk emailadres deze verstuurd moesten worden. Dit heb ik dan ook diezelfde dag nog doorgestuurd. De dag nadien krijg ik in de namiddag volgende mail terug: Hey, vinden jullie deze terug? Merci! Groetjes Birgit. In de bijlage zat hetzelfde betalingsbewijs dat ik de dag voordien naar hen gestuurd had. Heb hierop dan gereageerd dat deze mail wellicht niet voor mij bedoeld was. Hiermee parallel hadden wij ook nog een bongobon die we graag ook gebruikt hadden voor Plopsaland. Op de site van Bongo stond echter dat je hiervoor eerst moest bellen naar volgend nummer: 058 42 02 02. Dit heb ik dan op woensdag ook gedaan maar ben nooit binnengeraakt. Ik heb eens een kwartier aan de wachtlijn gehangen, eens 30min en zelfs eens 45 minuten, allemaal tevergeefs. Dit ook vermeld in bovengenoemde mail. Aangezien we op donderdag 31 oktober 2019 naar Plopsaland wilden gaan en ik geen reactie meer gekregen heb, heb ik donderdagmorgen dan maar online tickets gekocht en nog maar eens betaald. Hierna dan wel de tickets per mail ontvangen alsook opnieuw een mail gestuurd met het verzoek om de 1ste betaling terug te storten aangezien we die tickets niet meer kunnen gebruiken. Zondag 3 november nog maar eens een mail verstuurd met zelfde verzoek maar nog steeds geen reactie. De eerste betaling betrof 93,47€. Hiernaast hebben we dus deels korting mislopen en ik houd m'n hart vast voor de telefoonrekening die ons nog te wachten staat. Nooit slecht gevaren met Studio 100 maar zijn nu echt heel misnoegd over de manier van doen. Alsof iedereen zomaar 100€ kan missen.

Berichten (2)

PLOPSALAND

Naar: S. V.

20/12/2019

Geachte mevrouw, heer,In bijlage laten wij u onze reactie geworden.Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet opnieuw contact op te nemen.Met vriendelijke groeten,Véronique Prims Véronique PrimsLegal Manager Plopsa groupVeronique.Prims@plopsa.bePhone: 32 58 42 02 02Plopsa GroupDe Pannelaan 688660 De Panne BelgiumLegal Disclaimer

S. V.

Naar: PLOPSALAND

21/12/2019

Beste, In bovenstaande brief mbt mijn klacht, wordt gesproken over een regeling terwijl ik in al die tijd niets gehoord heb van Plopsa en er dus totaal nog geen sprake is van een regeling. Intussen heb ik nog meermaals pogingen ondernomen om mails te sturen en het geval uiteen te zetten maar dit allemaal tevergeefs, zonder enige reactie. Ik begrijp dan ook totaal niet hoe er hier gesproken kan worden van een regeling als er niets gebeurd is. Intussen zijn we bijna 2 maanden verder en wacht ik nog steeds op de terugbetaling van de 93,47€. Ik zal deze klacht dus zeker niet als afgehandeld markeren want we zijn nu blijkbaar nog verder van huis. Ik zal nu nog maar eens een poging ondernemen via het emailadres uit bovenstaande brief. MvgSylvie Vanhauwaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform