Terug

problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: MediaMarkt

30/07/2019

Media markt, ik heb op 6 juli een pc online besteld om in de winkel een half uur later op te halen en online betaald. omdat ik toch een andere gezien had heb ik direct gebeld om te vragen of ze dat konden annuleren en dat was geen enkel probleem. ik heb dan direct een mail van annulatie gekregen met melding dat binnen een paar dagen mijn geld op de rekening zou staan. nu meer dan 3 weken later heb ik mijn geld nog steeds niet en heb reeds 6 x gebeld en telkens krijg ik het antwoord dat ze de financiele dienst niet telefonisch kunnen bereiken alleen via mail. Ik ging opgebeld worden maar nog steeds niets gehoord. Als je dan terugbeld bevestigen ze dat het nog steeds niet terugbetaald is en dat ik geduld moet hebben. Wel media markt mijn geduld is echt op. Zo behandel je klanten niet. Als wij iets kopen moeten we ook direct betalen. Dus ik vraag alleen waar ik recht op heb en dat is mijn geld namelijk 288 €.

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: J. T.

06/08/2019

Beste,Hartelijk bedankt voor uw melding.Eerst en vooral wil ik u mijn oprecht excuses aanbieden voor de lange wachttijd.Ik heb contact opgenomen met onze financiele dienst om de status van uw terugbetaling na te gaan.Van zodra zij mij meer informatie bezorgen breng ik u meteen op de hoogte.Alvast bedankt voor uw geduld.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform