Ongeveer een maand geleden op de 2de mei had ik een bestelling gemaakt via de uber eats app voor eten van Patrick Foleys. Patrick Foleys heeft mij daarvoor gebeld en gezegd dat ze een verkeerde bestelling hadden gemaakt en dat ik het opnieuw moest bestellen aangezien de leverancier er al mee was vertrokken maar dat ik moest bellen naar het nummer van Uber Eats. Ik heb dit dan gedaan en eerste keer was het in het Frans dat ik niet zo goed in ben en de tweede keer legden ze gewoon af. Ik heb ze dan via de app proberen te contacteren via een soort van sms app. Ik heb hen deze situatie uitgelegd. 6 dagen geleden hadden ze mij gecontacteerd om meer informatie te geven ik heb dit 2 dagen geleden afgegeven. Vandaag sturen ze mij het bericht dat gezien dat de bestelling meer dan 30 dagen geleden was dat ze mij geen refund meer sturen. Gezien ze mij het eerst hebben gecontacteerd na die 30 dagen denk ik dat dit hun fout is en daarom dien ik een klacht in. Laatste bericht dat ik ze heb gestuurd is dat ik jullie zou contacteren en nog verteld dat het veel makkelijker zou zijn moesten ze mij gewoon de refund doorsturen. Ik hoop dat jullie mij hierbij verder kunnen helpen met vriendelijke groeten