Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: BeterBed.be

28/05/2019

Beste , Ik bestelde en betaalde op 03/05/2019 bij Beter Bed een Emma matras van 373,62 euro. Op de site beloofden ze de levering te doen op 04/05/2019. Ik heb vruchteloos gewacht op mijn matras. Op 06/05/2019 heb ik gechat met hun klantendienst. Hieronder volgt een opname van uw online chatsessie.Algemene informatieBegintijd van chat Mon, 6 May 2019 14:51:40 GMTEindtijd van chat Mon, 6 May 2019 14:59:39 GMTDuur (daadwerkelijke tijd van chatten) 00:07:58Medewerker NickyChattranscriptInfo: Dank u wel voor uw chatgesprek. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen.Info: U chat nu met Nicky.Nicky: Hallo Louis, welkom bij Beter Bed. Nicky: Emma matrassen worden via een pakketdienst verstuurd. Hiervoor krijg je een track en trace code waarmee je het pakket kunt gaan volgen. Louis: Wanneer krijg ik de code ?Nicky: Helaas hebben wij hier geen inzicht op. Dit verstuurd de pakketdienst meestal een dag voordat ze het pakket aan komen bieden. Louis: Dit vind ik toch een te kort schieten in de service , dan moeten jullie de kient niet beloven op de 4 de mei te leveren .Nicky: Ik snap dat het erg vervelend is. We doen ons best alle pakketten zo snel mogelijk op de juiste plekken te krijgen. Louis: Ok ik wacht nog effen af , dank voor reactie.Nicky: Bedankt voor je geduld. Ik wens je een hele fijne avond toe.Ik heb nooit een track & trace code ontvangen van PostNLOp 09/05/2019 kreeg ik volgende mail.Beste heer/mevrouw Louis Hoste,Na ons gesprek op dinsdag 7 mei kreeg ik bericht van PostNL dat het helaas niet is gelukt om het adres op tijd te wijzigen. Dat betekent dat PostNL het retour heeft gedaan naar ons. Als deze retour is gekomen,zullen wij het nogmaals versturen, uw adres heb ik al correct aangepast naar Koninginnelaan 70 002 in plaats van de verkeerde 70002 die er eerst stond.Mocht het nu te lang duren voor u kunt u natuurlijk kosteloos annuleren. Als dit het geval is zou u op deze mail moeten reageren of ons even bellen op onderstaand telefoonnummer.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Heeft u nog vragen? Kijk dan bij veel gestelde vragen op onze website, stuur een e-mail naar info@beterbed.be of neem contact op met onze Customer Service. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 014 - 48 08 40 op maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 & 18.00 uur.Met vriendelijke groet,Customer ServiceBeter BedOp 10/05/2019 heb ik volgende mail verzonden.Customer ServiceBeter BedBij deze laat ik weten dat ik de aankoop annuleer en hoop zo snel als mogelijk mijn geld teruggestort te zien.Jammer dat het zo gelopen is maar ik ben weer een ontgoocheling rijker Louis HosteVerleden week heb ik telefonisch contact gehad met de Customer Service en gevraagd hoe het kwam dat mijn geld nog altijd niet is terug gestort.De mevrouw informeerde intern en verklaarde dat ze onmiddellijk actie zouden ondernemen om mijn geld terug te storten.Vandaag 28/05/2019 heb ik mijn geld nog altijd niet terug gekregen.Ik heb daarjuist terug telefonisch contact gehad met de Customer Service en ze zegde mij terug dat ze onmiddellijk mijn geld zouden terugstorten.Ik denk dat dit verre van een goede service is en vraag u wat ik verder kan doen om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen.AfwachtendLouis Hoste


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform