Beste,Een tijd geleden (4 september) plaatste ik een bestelling bij Garmin voor €63.98 van twee producten. De betaling gebeurde via Klarna. Een van deze producten heb ik geretourneerd. Deze retour werd goed ontvangen door Garmin op 20 september en zij hebben aangegeven dat langs hun kant alles in orde. Echter, van Klarna heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, op hun website is terug te vinden dat ik zogezegd € 24,98 (€63.98 - €39.00, de prijs van het geretourneerde item) heb betaald. Ik heb reeds twee keer telefonisch contact gehad met de klantendienst van Klarna, die me al twee keer volgend formulier hebben laten invullen: https://www.klarna.com/be/terugbetaling/ en beloofden dat ik binnen de twee weken mijn geld terug mocht verwachten, helaas heb ik tot op heden nog steeds niets ontvangen en ik vrees dat een derde keer het formulier invullen ook niet vruchtbaar zal zijn... Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.Groeten,Pablo Vangeenderhuysen