Terug

Problemen met terugbetaling via Klarna

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Klarna

12/12/2023

Beste,Een tijd geleden (4 september) plaatste ik een bestelling bij Garmin voor €63.98 van twee producten. De betaling gebeurde via Klarna. Een van deze producten heb ik geretourneerd. Deze retour werd goed ontvangen door Garmin op 20 september en zij hebben aangegeven dat langs hun kant alles in orde. Echter, van Klarna heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, op hun website is terug te vinden dat ik zogezegd € 24,98 (€63.98 - €39.00, de prijs van het geretourneerde item) heb betaald. Ik heb reeds twee keer telefonisch contact gehad met de klantendienst van Klarna, die me al twee keer volgend formulier hebben laten invullen: https://www.klarna.com/be/terugbetaling/ en beloofden dat ik binnen de twee weken mijn geld terug mocht verwachten, helaas heb ik tot op heden nog steeds niets ontvangen en ik vrees dat een derde keer het formulier invullen ook niet vruchtbaar zal zijn... Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.Groeten,Pablo Vangeenderhuysen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform