Terug

Problemen met terugbetaling van credit nota BECRD24000000021713

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: IKEA BELGIUM

16/03/2024

Beste, op 15 februari 2024 plaatste ik online 2 bestellingen bij IKEA, die ik later om logistieke problemen moest annuleren. Voor elk van deze bestellingen maakte IKEA op 21 februari 2024 2 credit nota's op, waarvan er een dezelfde dag terugbetaald werd. Credit nota BECRD24000000021713 voor € 1577,- is tot op heden nog steeds niet terugbetaald. Tot op heden heb ik IKEA meerdere malen via chat en email gecontacteerd, en hen zelfs een gefilterd uittreksel van de uitgavenstaat van mijn kredietkaart bezorgd. Meer als een keer beweerde de contactpersoon dat de terugbetaling was opgestart, wat later niet het geval bleek.Vandaag heb ik met IKEA gechat. Daar bleek dat de terugbetaling voor mijn dossier (1038822) geblokkeerd was. Naderhand heb ik met IKEA gebeld, waar Tony Geenfamilienaam me vertelde dat hij de terugbetaling manueel had vrijgegeven. Ik geloof het pas als ik mijn geld terug zie.

Berichten (1)

IKEA BELGIUM

Naar: M. S.

16/03/2024

Beste meneer Stals,We hebben na het ontvangen van uw klacht de status van uw terugbetaling nagekeken in onze systemen.Via ons platform werd de terugbetaling gedaan vandaag om 11h46.Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.Mert vriendelijke groeten,IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform