Beste, op 15 februari 2024 plaatste ik online 2 bestellingen bij IKEA, die ik later om logistieke problemen moest annuleren. Voor elk van deze bestellingen maakte IKEA op 21 februari 2024 2 credit nota's op, waarvan er een dezelfde dag terugbetaald werd. Credit nota BECRD24000000021713 voor € 1577,- is tot op heden nog steeds niet terugbetaald. Tot op heden heb ik IKEA meerdere malen via chat en email gecontacteerd, en hen zelfs een gefilterd uittreksel van de uitgavenstaat van mijn kredietkaart bezorgd. Meer als een keer beweerde de contactpersoon dat de terugbetaling was opgestart, wat later niet het geval bleek.Vandaag heb ik met IKEA gechat. Daar bleek dat de terugbetaling voor mijn dossier (1038822) geblokkeerd was. Naderhand heb ik met IKEA gebeld, waar Tony Geenfamilienaam me vertelde dat hij de terugbetaling manueel had vrijgegeven. Ik geloof het pas als ik mijn geld terug zie.