Terug

Problemen met terugbetaling van geannuleerde en betaalde bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. 3.

Naar: Lommelen NV

05/09/2023

Beste, Ik heb in naam van mijn bedrijf R&B Immo een spoelbak online aangekocht bij Lommelen NV in Oostmalle en betaald op 30/01/2023. Op 10/05/2023 stond de levering voorzien tussen 7-19h. Wij hebben aangegeven aan de firma dat er enkel tijdens kantooruren geleverd kan worden.Aangezien er niet geleverd kon worden tussen 8-17h werd 17/05/23 voorgesteld, ik heb nogmaals de mogelijke levertijd aangehaald. Op 17/05/23 wilde de chauffeur weer buiten kantooruren leveren. Een nieuwe afspraak werd voorzien op 24/05/23 tijdens kantooruren. De chauffeur wilde de betaalde bestelling niet uitleveren, hij wilde cash geld ontvangen wat wij hebben geweigerd.Op 25/05/23 hebben wij de bestelling geannuleerd,het bedrag zou ons terug gestort worden volgens hun eigen voorwaarden.Op 09/08/23 hebben wij 80 euro ipv de betaalde 240 euro terug ontvangen.Na verschillende mails claimt de firma dat de transporten in rekening werdengebracht. Dit is echter niet correct aangezien de opgegeven levertijdenniet werden gerespecteerd.Voor ons is dit een principe zaak, wij hebben eerst bijna 4 maanden op onzebestelling moeten wachten en erna wordt het transport niet geregeld zoalsbesproken in hun voorwaarden.Alvast bedankt om ons hiermee verder te helpen.Met vriendelijke groeten,Bart JansenR&B Immo

Berichten (6)

Lommelen NV

Naar: R. 3.

05/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Lommelen NV

Naar: R. 3.

05/09/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 699870491.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 699870491.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 699870491.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

R. 3.

Naar: Lommelen NV

09/09/2023

Geachte,Wij hebben deze zaak onderzocht en zijn van mening dat U het resterendebedrag van 160 euro aan R&B Immo dient te betalen binnen een termijnvan 5 werkdagen.Gelieve ons een bewijs van de storting te bezorgen opdat wij deze zaak kunnen afsluiten.Indien U dit nalaat zullen wij verdere stappen ondernemen en de kostenop jullie verhalen.

Lommelen NV

Naar: R. 3.

09/09/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 700793635.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 700793635.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 700793635.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

R. 3.

Naar: Lommelen NV

03/10/2023

Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vernomen dat het resterende bedrag van 160 euro nog niet is voldaan.Wij verzoeken u vriendelijk om alsnog deze betaling uit te voeren en ons te voorzien van een betaalbewijs.Indien u hier geen gehoor aan geeft, zullen wij genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen en de kosten op u te verhalen.Met vriendelijke groet,TestaankoopJuridische dienst

Lommelen NV

Naar: R. 3.

03/10/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 706362034.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 706362034.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 706362034.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform