Terug

Problemen met terugbetaling van defect toestel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. N.

Naar: Cool blue

24/08/2023

Beste, Ik bestelde op 21 juli 2023 een nieuwe wasmachine voor mijn dochter. DEze Beko WTV9716XBWST SteamCure werd op 1 augustus met zware schade geleverd. Mijn dochter wilde ze niet accepteren, maar de installateur mocht ze omwille van de regels bij Coolblue niet terug mee nemen. Het toestel werd op 7 augustus opgehaald door Coolblue, 4 dagen vroeger dan Coolblue zelf plande, terwijl Coolblue een droogkast kwam leveren (levering 74156623) in hetzelfde appartement. Tot vandaag word ik echter niet terugbetaald. Sterker nog, Alexander Santos, een Fraud Employee va, Coolblue zit mij onderzoeken via LinkedIn en oud collega's, in plaats van intern na te gaan wie de wasmachine heeft opgehaald en waar dat administratief is misgelopen en mij terug te betalen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en gezien Coolblue geen ontvangstbon geeft wanneer ze een toestel terug ophalen, kan ik dat ook niet bewijzen. En ondertussen wacht ik nog steeds op de terugbetaling van 393 euro.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform