Geachte,Op 8 december 2021 boekte ik een vlucht naar Lagos - Nigeria. Ordernummer CBE-5281497. Booking reference 3P58YJVertrek op dinsdag 28 december 2021 via Casablanca. Vluchtnummer AT833 en AT555 met Royal Air Maroc. Kostprijs 1169,70€Op 15 december 2021 kreeg ik een SMS van het nummer 335320002 dat mijn vlucht AT833 geannuleerd was.De redenen waren een lockdown door COVID19 in Casablanca besloten door de Marokaanse regering.Ik belde toen de klantendienst van Cheaptickets.beIn dat gesprek kreeg ik te horen dat ik mij moest wenden tot Royal Air Maroc.Dat heb ik dan meerdere keren geprobeerd. Telefonisch en ook per mail en ook via hun website. En daar kreeg ik het volgende antwoord op 5 september 2022:Dear CustomerWe have carefelly noted your claim, under the reference N° 01857819, about your ticket N° 1479239182400 refund. Given that your ticket was purchased in the VOYZANT agency, we kindly ask you to contact them so that your refund request can be processed as soon as possible. However, Royal Air Maroc remains at your disposal if necessary. Dus ik zit hier vast.Als consument weet ik dus niet waar ik terecht kan met mijn vraag. En dan kom ik opnieuw bij het bedrijf terecht waar ik met mijn bankkaart het bedrag van 1169,70€ op gestort heb.En dat zijn jullie.Als consument heb ik rechten. Het kan niet zijn dat ik het financiële slachtoffer wordt van een geannuleerde vlucht. En we spreken toch over een aanzienlijk bedrag.Daarom eis ik een aanvaardbare oplossing en/of tegemoetkoming van cheaptickets.beHopelijk vinden we een akkoord.mvg