Terug

Problemen met terugbetaling van ecocheques

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: CENTER PARCS

27/05/2021

Beste, op 11 maart heb ik een verblijf in 'de Ardennen' geboekt voor de week van 5 april. en ik betaalde het volledige bedrag van € 1183,55. Ik duidde tijdens de boeking aan dat ik een gedeelte van het bedrag met ecocheques wilde betalen volgens de door u voorgestelde procedure = ter plaatse (een deel van) het boekingsbedrag bijbetalen met de ecocheques, en dat bedrag dan geldelijk teruggestort krijgen op mij rekeningnummer. Zo gezegd, zo gebeurd. Ik betaalde tot op heden dus € 1183,55 via bankoverschrijving, en daarna €451,61 via ecocheques aan de balie. De betalingstermijn zou een paar weken in beslag nemen. Omdat eind april dit nog niet plaats had gevonden heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendients. Na lang wachten en verschillende keren doorverbonden te zijn geweest ben ik uiteindelijk geinformeerd dat de betaling 'in het systeem' stond.We zijn nu weer een maand verder, maar de betaling is nog steeds niet doorgekomen. Het lijkt niet mogelijk opnieuw telefonisch contact op te nemen omdat de wachttijd meer dan 30 minuten is. Via test-aankoop zie ik dat ik niet de enige ben met dit probleem.....Graag zou ik duidelijkheid willen krijgen over wanneer de terugbetaling plaats zal vinden. De huidige situatie is onacceptabel.

Berichten (1)

CENTER PARCS

Naar: D. B.

27/05/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform