Beste, op 17/01/2021 boekte ik een verblijf in Center Parcs De Haan, en ik betaalde het volledige bedrag van € 283,50. Ik duidde tijdens de boeking aan dat ik met ecocheques wilde betalen volgens de door u voorgestelde procedure = ter plaatse (een deel van) het boekingsbedrag bijbetalen met de ecocheques, en dat bedrag dan geldelijk teruggestort krijgen op mij rekeningnummer. Zo gezegd, zo gebeurd. Ik betaalde tot op heden dus € 283,50 via bankoverschrijving, en €232,01 via ecocheques aan de balie. De baliebediende sprak over een termijn van 3 weken voor de terugbetaling, uw website zegt 4. We zijn nu 4,5 weken verder, en ik heb nog geen terugbetaling gekregen. CP is mij nog steeds € 232,01 verschuldigd. Reeds ondernomen stappen: op 10/05 naar uw klantennummer 014 48 03 29 gebeld. Daar niet geholpen, maar wel een e-mailadres en een telefoonnummer van DebtorsNL gekregen. DebtorsNL gemaild op 10/05, geen antwoord. DebtorsNL gebeld op 12/05, tien minuten (!) in de wacht gehangen, gefrustreerd ingelegd. Op 12/05 een mail gestuurd naar customercontactcenter.benl@groupepvcp.com, blijkt dat e-mailadres niet meer in gebruik. Op 12/05 - as we speak - hang ik opnieuw in de wacht met het 014-telefoonnummer. Geschatte wachttijd = 5 à 10 minuten. Dit is intriest, ik het geld waar ik recht op heb terug, en een deftige klantenservice. Ik boek NOOIT nog met Center Parcs.