Terug

Problemen met terugbetaling van door hun geannuleerde vluchten.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: RYANAIR

09/09/2020

Can you inform me about my refund ?Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: vrijdag 21 augustus 2020 8:56Aan: 'Ryanair Customer Services' [info@care.ryanair.com]Onderwerp: M9FLXQ Is this normal procedure not to answer your customers?I would like to receive my refund if not I see myself obliged to address the « Bureau Européen des Unions de Consommateurs ».Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: dinsdag 11 augustus 2020 10:34Aan: 'Ryanair Customer Services' [info@care.ryanair.com]Onderwerp: FW: M9FLXQ ???Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: maandag 3 augustus 2020 11:50Aan: 'Stefan Steegen' [stefan.steegen@telenet.be]Onderwerp: M9FLXQ Hi,Is this normal procedure not to answer your customers?I would like to receive my refund if not I see myself obliged to address the « Bureau Européen des Unions de Consommateurs ».Regards, T +32(0) 468 124575E stefan.steegen@telenet.be Please consider the environment before printing this email Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: woensdag 8 juli 2020 16:04Aan: 'Ryanair Customer Services' [info@care.ryanair.com]Onderwerp: M9FLXQ Hi,What about my repayment?Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Mit freundlichen Grüssen, T +32(0) 468 124575E stefan.steegen@telenet.be Please consider the environment before printing this email Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: woensdag 1 juli 2020 16:16Aan: 'Ryanair Customer Services' [info@care.ryanair.com]Onderwerp: RE: Uw recente correspondentie met RyanairHi,What about my refound, please ?Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Mit freundlichen Grüssen, T +32(0) 468 124575E stefan.steegen@telenet.be Please consider the environment before printing this email Van: Ryanair Customer Services [mailto:info@care.ryanair.com] Verzonden: maandag 8 juni 2020 16:08Aan: stefan.steegen@telenet.beOnderwerp: Uw recente correspondentie met RyanairVan: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: dinsdag 11 augustus 2020 10:34Aan: 'Ryanair Customer Services' [info@care.ryanair.com]Onderwerp: FW: M9FLXQ ???Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: maandag 3 augustus 2020 11:50Aan: 'Stefan Steegen' [stefan.steegen@telenet.be]Onderwerp: M9FLXQ Hi,Is this normal procedure not to answer your customers?I would like to receive my refund if not I see myself obliged to address the « Bureau Européen des Unions de Consommateurs ».Regards, T +32(0) 468 124575E stefan.steegen@telenet.be Please consider the environment before printing this email Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: woensdag 8 juli 2020 16:04Aan: 'Ryanair Customer Services' [info@care.ryanair.com]Onderwerp: M9FLXQ Hi,What about my repayment?Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Mit freundlichen Grüssen, T +32(0) 468 124575E stefan.steegen@telenet.be Please consider the environment before printing this email Van: Stefan Steegen [mailto:stefan.steegen@telenet.be] Verzonden: woensdag 1 juli 2020 16:16Aan: 'Ryanair Customer Services' [info@care.ryanair.com]Onderwerp: RE: Uw recente correspondentie met RyanairHi,What about my refound, please ?Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Mit freundlichen Grüssen, T +32(0) 468 124575E stefan.steegen@telenet.be Please consider the environment before printing this email Van: Ryanair Customer Services [mailto:info@care.ryanair.com] Verzonden: maandag 8 juni 2020 16:08Aan: stefan.steegen@telenet.beOnderwerp: Uw recente correspondentie met Ryanair


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform