Beste, ik bestelde voor 3 januari 2024 2 tickets voor Clouseau 40 als verassing voor mijn zus. Maar de dag erna bleek dat ze niet kan in die week. Ik stuur daarom een mail met de vraag of ticketmaster de tickets kan verplaatsen naar 17 of 18 januari en ik krijg als reactie het volgende (letterlijk de mail die ik gekopieerd heb) Beste, Omboeken is helaas niet mogelijk. U mag zelf de tickets opnieuw kopen, zodat wij de vorige terug kunnen betalen. Met vriendelijke groetenIk volg dus dagen later (ik was eerst nog ziek) dit advies op en koop terug 2 tickets nu voor vrijdag 17 januari 2024 voor Clouseau 40 en ik vraag een terugbetaling aan en nu krijg ik te horen dat mijn tickets niet terugbetaald worden omdat ik dat niet binnen de 72h gedaan heb. Terwijl ik daar niet van op de hoogte ben gebracht toen ze mij hebben gezegd dat deze terugbetaald worden. Ik ben dus nu 108€ kwijt terwijl ik het advies heb opgevolgd dat er mij gegeven is. En ondanks meerdere mails willen ze deze fout niet rechtzetten, en ondanks ik niet verantwoordelijk ben dat ik fout geïnformeerd ben blijven ze de terugbetaling weigeren. Dat is niet commercieel en helemaal niet klantvriendelijk. Ook schermen ze met het feit dat ik een annulatie verzekering heb en ik via de verzekering moet proberen een terugbetaling te krijgen. Maar dat dekt uiteraard niet de foute informatie die ticketmaster mij gegeven heeft. Ook kan ik dat pas vlak voor het concert doen (pas binne´n een jaar en ben ik tot dan mijn geld kwijt) en dan moet ik bewijzen dat er sprake is van ziekte, overlijden, ongeval....en dat is niet het geval dus de verzekering gaat dit probleem niet voor ticketmaster oplossen.