Terug

Problemen met terugbetaling tickets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: Ticketmaster.be

12/12/2023

Beste, ik bestelde voor 3 januari 2024 2 tickets voor Clouseau 40 als verassing voor mijn zus. Maar de dag erna bleek dat ze niet kan in die week. Ik stuur daarom een mail met de vraag of ticketmaster de tickets kan verplaatsen naar 17 of 18 januari en ik krijg als reactie het volgende (letterlijk de mail die ik gekopieerd heb) Beste, Omboeken is helaas niet mogelijk. U mag zelf de tickets opnieuw kopen, zodat wij de vorige terug kunnen betalen. Met vriendelijke groetenIk volg dus dagen later (ik was eerst nog ziek) dit advies op en koop terug 2 tickets nu voor vrijdag 17 januari 2024 voor Clouseau 40 en ik vraag een terugbetaling aan en nu krijg ik te horen dat mijn tickets niet terugbetaald worden omdat ik dat niet binnen de 72h gedaan heb. Terwijl ik daar niet van op de hoogte ben gebracht toen ze mij hebben gezegd dat deze terugbetaald worden. Ik ben dus nu 108€ kwijt terwijl ik het advies heb opgevolgd dat er mij gegeven is. En ondanks meerdere mails willen ze deze fout niet rechtzetten, en ondanks ik niet verantwoordelijk ben dat ik fout geïnformeerd ben blijven ze de terugbetaling weigeren. Dat is niet commercieel en helemaal niet klantvriendelijk. Ook schermen ze met het feit dat ik een annulatie verzekering heb en ik via de verzekering moet proberen een terugbetaling te krijgen. Maar dat dekt uiteraard niet de foute informatie die ticketmaster mij gegeven heeft. Ook kan ik dat pas vlak voor het concert doen (pas binne´n een jaar en ben ik tot dan mijn geld kwijt) en dan moet ik bewijzen dat er sprake is van ziekte, overlijden, ongeval....en dat is niet het geval dus de verzekering gaat dit probleem niet voor ticketmaster oplossen.

Berichten (3)

Ticketmaster.be

Naar: A. N.

12/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste,Dankjewel om Ticketmaster te contacteren. We hebben je aanvraag goed ontvangen en onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.Onze klantenservice is open van maandag tot en met vrijdag van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 18u00.Volg ons op Facebook, Instagram en Twitter voor het laatste Ticketmaster nieuws en raadpleeg zeker ook eens onze FAQ pagina voor meer informatie.Met vriendelijke groeten,Je Ticketmaster Team trigger_logic_for_ticketmaster--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ticketmaster BE.[LPY1WZ-NEJZN]

Ticketmaster.be

Naar: A. N.

13/12/2023

----------------------------------------------Klachtenbox, 13 dec 2023 12:30 CET[EXTERNAL] --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van beat.[W7MG4R-L3NW2] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van beat.[W7MG4R-L3NW2]

Ticketmaster.be

Naar: A. N.

13/12/2023

----------------------------------------------Ivo, 13 dec 2023 15:34 CETBeste,Klant werd vandaag reeds terugbetaald en krijgt het bedrag binnen de drie dagen op haar rekening.Met vriendelijke groeten,**Ivo** **![](s:dam.beatvenues.be/a0W7Q0000047jjLUAQ_original.svg)**----------------------------------------------Klachtenbox, 13 dec 2023 12:30 CET[EXTERNAL] --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van beat.[W7MG4R-L3NW2] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van beat.[W7MG4R-L3NW2]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform